تازه های سایت

کد مطلب: 49429
10. فروردين 1401 - 2:21
مسئول اکران جشنواره فیلم‌های مردمی عمار نهاوند از اکران «موقعیت مهدی» در مناطق محروم خبر داد و گفت: این اقدام به منظور بهره‌مندی اقشار کم‌برخوردار محلات و روستاهای نهاوند برای دیدن فیلم‌ها با کمک خیران فرهنگی انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، اکرم حیدری اظهار کرد: به منظور ترویج تماشای فیلم‌های باارزش شهدا و بهره‌مندی اقشار کم‌برخوردار محلات و روستاهای نهاوند از این آثار فرهنگی، اکران «موقعیت مهدی» با کمک‌های مردمی در مناطق محروم در حال انجام است.

وی با بیان اینکه اکران این فیلم از ابتدای فروردین آغاز شده و تاکنون با استقبال خوب مردم مواجه بوده است گفت: این فیلم تاکنون ۱۲ بار در مناطق مختلف اکران شده که بی‌سابقه بوده است.

مسئول اکران جشنواره فیلم‌های مردمی عمار نهاوند با اشاره به انجام فراخوان در ارتباط با کمک به منظور دیدن این فیلم در مناطق محروم و مشارکت خوب خیران در این زمینه گفت: یکی از خیرین ۲ میلیون تومان به ستاد جشنواره اهدا کرد و سایر خیرین نیز با مبالغ مختلف کمک‌های نقدی خود را به حساب جشنواره واریز کردند.

وی با بیان اینکه البته ما برای مناطق محروم ۵۰ درصد تخفیف پول بلیط را اعمال کرده و مابقی آن توسط خیرین تقبل شده است گفت: ما همه روزه کار اکران فیلم را در مساجد، پایگاه‌های مقاومت و مراکز فرهنگی در شهر و روستا انجام می‌دهیم که در هر اکران تعداد زیادی از مردم و به ویژه جوانان حضور دارند.

حیدری در پایان گفت: با توجه به استقبال خوب مردم از تماشای این فیلم تا زمانی که تقاضای اکران در مناطق مختلف وجود داشته باشد این کار در سطح شهرستان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما