تازه های سایت

کد مطلب: 49415
8. فروردين 1401 - 8:51
سرپرست انتظامي شهرستان "نهاوند" از دستگيري ۲ سارق مزارع کشاورزي و باغات و کشف ۶ فقره سرقت توسط ماموران پليس آگاهي اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ “ذبیح الله درویشی”، در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از باغات و مزارع کشاورزی شهرستان نهاوند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده فنی و تخصصی و بکارگیری امکانات قانونی، ۲ سارق در این خصوص شناسایی و در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهشان دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شدند.

سرهنگ درویشی خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی های فنی، به ۶ فقره سرقت از باغات و مزارع کشاورزی شهرستان اعتراف کردند و در خصوص شیوه و شگرد سرقت های خود اظهار داشتند که در زمان خلوتی و با تخریب تجهیزات ایمنی باغات، از جمله درب ورودی و قفل ها در تجهیزات و اقلام مختلف موجود در زمین ها و باغ های کشاورزی از جمله تجهیزات کشاورزی را سرقت می کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر با اشاره به این که پرونده قضائی در این راستا تشکیل و سایر اقدامات قانونی در این خصوص در حال پیگیری و انجام است، تصریح کرد: شهروندان محترم همواره نسبت به افزایش سطح ایمنی اماکن خصوصی خود از جمله نصب دوربین های مدار بسته یا اقلام و تجهیزات کارآمد برای پیشگیری از سرقت اقدام کنند چرا که سارقان اغلب اوقات اماکنی را برای سرقت انتخاب می کنند که کمترین میزان ایمنی را داشته باشند.

دیدگاه شما