تازه های سایت

کد مطلب: 49404
5. فروردين 1401 - 14:50

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: در ده سال گذشته رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال ها محور نامگذاری را موضوع اقتصاد و تولید عنوان کردند که این کار برای گفتمان سازی در بین مردم و مسئولان انجام می شود.

وی اظهار داشت: اگر تولید دانش بنیان مدنظر قرار بگیرد خیلی از رشته های دانشگاهی در این سمت و سو قرار می گیرد خروجی بهتری خواهند داشت و در بخشی از اقتصاد نتیجه بهتر می دهد.

امام جمعه نهاوند ادامه داد: کلید حل مشکلات اقتصادی رونق تولید است و این یک واقعیت است که جنگ ما با دشمن جنگ اقتصادی است.

حجت الاسلام مغیثی بیان کرد: دشمن خودش اعتراف کرد در مقابل ایستادگی و اراده مردم ایران اسلامی در فشار حداکثری شکست خورده اند.

وی در بخش دیگری از خطبه ها بیان کرد: هزینه تسلیم در برابر دشمن خیلی بیشتر از هزینه مقاومت است و این نکته مهمی است که باید مورد توجه باشد و این مقاومت باعث پیروزی و تداوم حرکت انقلاب شد.

امام جمعه نهاوند گفت: در مقابل مقاومت، کشورهایی هستند که سازش کردند و آنها روز به روز ذلیل تر و خوار تر و اگر تسلیم دشمن نباشند موجودیتشان از بین می رود.

وی در بخش دیگری از خطبه ها اظهار داشت: دشمنان در سال های قبل عربده می کشیدند و صهیونیست ها شعار از نیل تا فرات سر می دادند ولی به برکت وجود محور مقاومت امروز می بینید در منطقه چه خبر است و آمریکایی ها فرار کرده اند و صهیونیست ها نیز به دور خود دیوار کشیده و در موضع ضعف هستند.

حجت الاسلام مغیثی افزود: امروز محور مقاومت در منطقه دست برتر را دارد و دشمن در حال عقب نشینی است و برخی از حکام مرتجع که با صهیونیست ها ارتباط برقرار کرده اند از ترس آمریکا است و حساب انها با ملت های آزاده و مردم جدا است.

امام جمعه نهاوند در بخش پایانی خطبه ها با اشاره به فرارسیدن ماه رمضان گفت: باید ماه رمضان را قدر بدانیم و در ماه میهمانی خدا طلب امرزش کنیم و مساجد را برای میزبانی از روزه داران مهیا و آماده کنیم.

دیدگاه شما