تازه های سایت

کد مطلب: 49399
5. فروردين 1401 - 0:41
سرپرست انتظامی شهرستان نهاوند از کشف راز قتل و شناسايی و دستگيری قاتل در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ ذبيح الله درويشی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در پی وقوع يک فقره قتل جوان 32 ساله در سال گذشته و رها شدن جسد مقتول در اطراف يکی از روستاهای شهرستان نهاوند موضوع در دستور کار پليس آگاهی اين شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران پليس آگاهی با انجام اقدامات فنی، تخصصی و اطلاعاتی گسترده و بکارگيری امکانات قانونی و سازمانی در طی چند ماه گذشته در نهايت موفق به شناسايی قاتل شدند که پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگير و به يگان انتظامی انتقال دادند.

درويشی افزود: متهم در بازجويي هاي فني به جرم قتل اعتراف کرد و هدف و انگيزه خود از ارتکاب قتل را اختلافات خانوادگي عنوان کرد.

سرپرست انتظامي شهرستان نهاوند با اشاره به اين که پرونده قضائي تشکيل و اقدامات قانوني در حال انجام است خاطر نشان کرد: پيگيري هاي لازم جهت مشخص شدن ابعاد موضوع در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین از انهدام يک باند تهيه و توزيع مواد مخدر و کشف مقدار تقريبي 16کيلوگرم ترياک در اين شهرستان خبر داد.

درويشی درتشريح اين خبر بيان داشت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهاوند در راستای اجرای طرح های مستمر و مقطعی مبارزه با مواد مخدر و با محوريت برخورد با افراد سودجويي که در امر تهيه و توزيع مواد فعاليت دارند پس از انجام اقدامات فني و اطلاعاتي و بکارگيري امکانات قانوني و سازماني در نهايت يک باند تهيه و توزيع مواد مخدر را در يکي از محلات شهر شناسايي کردند.

وي در ادامه افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضائی در  يک عمليات ضربتي و موفق پليسي 3 نفر از اعضاي اصلي باند را در مخفيگاهشان دستگير کردند که در بازرسي از محل، مقدار تقريبي 16کيلوگرم ترياک و مقاديري اقلام وتجهيزات توزيع مواد مخدر نيز کشف شد.

سرپرست انتظامي شهرستان نهاوند در پايان اين خبر با تقدير از تلاش ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاطر نشان کرد: پرونده قضائي در اين راستا تشکيل و ساير اقدامات قانوني و قضائي در حال رسيدگي و انجام است.

دیدگاه شما