تازه های سایت

کد مطلب: 49391
3. فروردين 1401 - 1:48
جانشین سپاه ناحیه نهاوند از اعزام ۱۵۰ نفر از مردم این شهرستان در دومین کاروان راهیان نور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ میثم رحیمی با بیان اینکه دومین کاروان راهیان نور متشکل از عموم مردم شهرستان نهاوند در قالب ۳ دستگاه اتوبوس از سوم فروردین ماه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد، گفت: اولین کاروان راهیان نور که متشکل از دانشجویان خواهر و برادر بود به مدت ۳ روز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا از حضور در مناطق عملیاتی محروم بودیم امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شرایط بازدید از مناطق آماده شده است، از آماده سازی بسته‌های فرهنگی توسط سپاه ناحیه نهاوند خبر داد.

جانشین سپاه ناحیه نهاوند ادامه داد: زائرین بازدید از یادمان‌های دهلاویه، هویزه، علقمه، نهر خین، فکه، اروند کنار و معراج شهدا و شهدای شلمچه در اهواز از جمله برنامه‌های شاخص این رویداد فرهنگی زائران است.

سرهنگ رحیمی خاطرنشان کرد: روز سوم فروردین با حضور مسئولین شهرستان نهاوند مراسم بدرقه کاروان‌های راهیان نور شهرستان انجام خواهد شد.

جانشین سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: امیدواریم با ریشه کن شدن این ویروس شرایط زیارت در طول سال مهیا شده و بتوانیم سال آینده تعداد بیشتری از مشتاقان و علاقمندان را به این سفر معنوی اعزام کنیم.

دیدگاه شما