تازه های سایت

کد مطلب: 49388
3. فروردين 1401 - 1:47
در مراسمی با حضور مسئولان استانی و محلی تکلیف بخشداری های خزل و گیان نهاوند مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، پس از گمانه زنی های فراوان و شایعات مختلف امروز مراسم تودیع و معارفه بخشداران خزل و گیان در فرمانداری نهاوند برگزار شد.

این مراسم با حضور مسلم مخفی مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان، جعفر سلگی سرپرست فرمانداری نهاوند و جمعی از مسئولان برگزار شد که در حکمی امیر حسین خزایی به عنوان بخشدار گیان و عباس تکلو به عنوان بخشدار خزل منصوب شدند.

همچنین در این مراسم از زحمات هاشم جهانگیری بخشدار سابق گیان و روح الله سلگی بخشدار سابق خزل قدردانی شد.

امیر حسین خزایی متولد سال ۱۳۵۵ از فرزندان شهدا است که سابقه ۲۵ سال فعالیت اجرایی در فرمانداری نهاوند را دارد و از این پس در گیان خدمت خواهد کرد.

وی دارای مدرک کارشناسی برنامه ریزی شهری است که بیش از این مسئولیت سرپرست بخشداری گیان و ۱۵ سال مسئولیت حراست فرمانداری نهاوند را بر عهده داشته است.

همچنین عباس تکلو بخشدار خزل نیز متولد سال ۱۳۵۱ است و سابقه ۲۵ سال فعالیت اجرایی در فرمانداری نهاوند را دارد.

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد جامعه شناسی است که بیش از این مسئولیت کارشناسی امنیت و انتظامی فرمانداری ملایر و کارشناس سیاسی انتخابات فرمانداری نهاوند را بر عهده داشته است.

مسلم مخفی مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان در این مراسم گفت: جهاد تبیین بسیار قابل ارزش و اهمیت است و از تاکیدات مقام معظم رهبری است، که هرآنچه دستاوردهای نظام و دولت است باید برای آگاهی مردم بیان شوند.

وی گفت: در دولت مردمی سیزدهم بنا بر این است که کار دست مدیران کاردان، دست پاک، خوش نام و با روحیه جهادی باشد.

 مخفی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های مدیرارشد استان و مجموعه استانداری انتصاب مدیران بومی است، گفت: ۷۰ مدیر تا به حال در استان انتصاب شده و صددرصد این انتخابات و منصوبات بومی بوده است.

وی با اشاره به اینکه نهاوند شهر شهیدپرور، تاریخی و باقدمت می‌باشد، افزود: چنین شهری دارای پتانسیل و زیرساخت‌های زیادی است که بتواند به جایگاه واقعی خود و در شان مردم در دولت مردمی برسد.

 مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اظهار داشت: در دولت سیزدهم بر حضور جوانان بسیار تاکید شده که خوشبختانه هم در استانداری و هم در فرمانداری نهاوند شاهد بدنه جوان می‌باشیم.

وی در خاتمه گفت: یکی دیگر از موارد صورت گرفته در مجموعه استانداری همدان استفاده از مدیرانی از بدنه وزارت کشور می‌باشد که خوشبختانه تا به حال نیز محقق شده است.

دیدگاه شما