تازه های سایت

کد مطلب: 49378
1. فروردين 1401 - 18:23

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرپرست فرمانداری نهاوند با صدور پیامی فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال»

آغاز سال یک‌هزار و چهارصد و یک هجری شمسی، عید باستانی نوروز و بهار طبیعت را به همه ایرانیان عزتمند به ویژه مردم عزیز و شریف شهرستان نهاوند تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و برای همه هموطنان در سراسر کشور آرزوی تندرستی و سلامتی دارم.

اکنون که در آستانه حلول سال ۱۴۰۱ شمسی قرار گرفته‌ایم، بار دیگر به رسم گذشتگان این سرزمین کهن تلاش خواهیم کرد تا با ارائه خدمات بایسته و شایسته به مردم عزیز وشهید پرور شهرستان نهاوند، بار دیگر شاهد رویش جوانه‌های امید در دلها باشیم و در این راه از خداوند متعال استمداد می‌طلبیم تا سال جدید برای امت ایران اسلامی و مردم ولایتمدار این شهرستان با سربلندی و موفقیت توأم باشد.

اکنون که به مدد سیاست‌های راهبردی و گام‌های استوار دولت مردمی آیت الله رئیسی رئیس جمهور محترم، آرامشی نسبی در بازار ایجاد شده و با اجرای طرح واکسیناسیون عمومی سفرهای نوروزی پس از دو سال وقفه از سر گرفته شده است، امیدواریم شاهد با به بار نشستن تدریجی برنامه‌های دولت سیزدهم و موفقیت‌های پیاپی دولت در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باشیم.

شهرستان نهاوند با برخورداری از جاذبه‌های فراوان گردشگری طبیعی و تاریخی و غنای فرهنگی مردم این خطه و آداب و رسوم پیشینیان و مردمانی خونگرم و مهمان‌نواز، آماده میزبانی از مسافران نوروزی است.

اینجانب فرارسیدن نوروز ۱۴۰۱ و همزمانی آن با اعیاد شعبانیه و بهار قرآن را به پیشگاه حضور مهدی موعود(عج)، امام راحل و شهدای والامقام، رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی)، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، مردم ولایت‌مدار شهرستان نهاوند و تمامی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال سالی سرشار از موفقیت و پیروزی را برای امت اسلامی آرزومندم.

جعفر سلگی سرپرست فرمانداری شهرستان نهاوند

دیدگاه شما