تازه های سایت

کد مطلب: 49373
29. اسفند 1400 - 23:23
نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: شرکت آلمانی "اوکسین دویچلند" برای احداث نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی سیکل ترکیبی در نهاوند اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی گفت: از طریق محرابیان وزیر نیرو و حائری معاون امور برق این وزارتخانه و دعوت از شرکت آلمانی "اوکسین دویچلند" احداث نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۰۰ مگاواتی نهاوند در دستورکار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با احداث این نیروگاه‌ بزرگ و مدرن با تکنولوژی روز علاوه بر توسعه زیر ساخت های شهرستان در حوزه برق ایجاد اشتغال خواهد شد.

شهبازی ادامه داد: همچنین در کنار این نیروگاه احداث پست های برق فوق توزیع ۶۳/۲۰ نهاوند ۳ و نهاوند ۴ و همچنین پست ۲۳۰/۶۳ نهاوند ۵ نیز در حال احداث می باشد.

وی گفت: با تکمیل این پروژه ها علاوه بر قطع خاموشی‌ها در شهرستان، زیر ساخت مناسبی برای احداث کارخانه های صنعتی بزرگ نظیر پتروشیمی، فولاد و ... ایجاد خواهد شد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس همچنین اعلام کرد در دیدار با وزیر نیرو خواستار تسریع در احداث پست های برق فوق توزیع نهاوند ۳، ۴ و ۵ شده است.

وی گفت: در این دیدار تاکید شد با توجه به اینکه شهرستان نهاوند به خاطر وجود سراب های متعدد بهره خوبی از نعمت آب برده است، مدیریت منابع آبی و استفاده بهینه از آن در زمینه کشاورزی و تولید انرژی را یک امر لازم و ضروری است.

دیدگاه‌ها

فقط وعده و عوام فریبی.سد گرین متوقف شده و دانشگاه ملی نهاوند به مجتمع آموزشی تنزل یافته. جاده های نهاوند از ملی به استانی تغییر پیدا کرده. و ...همه اینها در دوره شما بوده آقای شهبازی.زیرساخت شهری و محلات ومناطق نهاوند هم که اصلا آینده نگری و اصلاح نمی شود.
بابا ایول ، الحق که حقیقت رو گفتی.

دیدگاه شما