تازه های سایت

کد مطلب: 49356
27. اسفند 1400 - 18:53
نماز جمعه این هفته در نهاوند به امامت حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: انقلاب اسلامی نقطه شروع انقلاب جهانی امام زمان است و نباید فکر کنیم کار تمام شده بلکه تا این امانت را به دست صاحب اصلی آن امام عصر نرسانیم هنوز در نیمه راه هستیم.

وی اظهار داشت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند؛ انتظار به معنی آماده بودن و آماده باش و امید به آینده در همه حوادث است و همیشه باید امیدوار باشیم.

امام جمعه نهاوند افزود: دشمن درصدد تحریف واقعیت و نا امید کردن مردم است و باید همیشه آمیدوار بود و برای پیروزی تلاش کنیم.

وی بیان کرد: حمله موشکی سپاه به پایگاه جاسوسی صهیونیست ها در اربیل بازتاب زیادی داشت و ضربه های دیگری هم در این هفته خوردند که این قدرت ایران اسلامی را نشان می دهد.

حجت الاسلام مغیثی گفت: دشمن به خوبی می داند دوران بزن و در رو تمام شده است و از قدرت دفاعی ایران اسلامی خبر دارد و می‌داند دوران تهدید گذشته است.

وی در بخش دیگری از خطبه ها بیان داشت: آل سعود بدترین جنایات را انجام داده است و مردم یمن را قتل و عام می کنند و بزرگترین اعدام دسته جمعی را انجام دادند ولی صدایی از مدعیان دروغین حقوق بشر شنیده نمی شود.

امام جمعه نهاوند بیان کرد: با وجود این جنایت ولی نخست وزیر انگلیس در این هفته به عربستان سفر  می کند و از آنها حمایت می کنند چون می‌خواهند کارخانه های اسلحه سازیشان رونق داشته باشد و به دروغ مدعی حقوق بشر هستند.

دیدگاه شما