تازه های سایت

کد مطلب: 49344
26. اسفند 1400 - 7:55
سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: اولویت کار کمیسیون امور بانوان فرمانداری در سال ۱۴۰۱ فرزندآوری، جوانی جمعیت و خانواده در راستای جلوگیری از پیری جمعیت خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، جعفر سلگی چهارشنبه در جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان نهاوند، خاطرنشان کرد: بانوان در متن انقلاب و از دیدگاه رهبری تک تک در گام دوم نقش آفرین هستند و رسالت اصلی ما تبیین نقش مهم زنان و مادران در عرصه‌های مختلف و فراهم سازی حضور و مشارکت قشر عظیم زنان کشور در مقدرات نظام اسلامی و تربیت نسلی آگاه در دهه پنجم انقلاب می‌باشد.

وی با بیان اینکه فرزندآوری، جوانی جمعیت و خانواده طبق تأکیدات مقام معظم رهبری، ریاست جمهوری در دستور کار مدیران اجرایی قرار گرفته، گفت: اولویت کار کمیسیون امور بانوان فرمانداری در سال ۱۴۰۱ توجه ویژه به فرزندآوری، جوانی جمعیت و خانواده در راستای جلوگیری از پیری جمعیت خواهد بود.

سرپرست فرمانداری نهاوند با اشاره به اینکه برای این پیشبرد موضوع تسهیلات خاصی هم در نظر گرفته شده، گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی جهت تکریم خانواده در راستای پیشگیری از طلاق و آسیب‌های اجتماعی نیز در دستور کار و برنامه شورای فرهنگ عمومی و کارگروه امور بانوان شهرستان قرار گرفته است.

سلگی در ادامه صحبت‌های خود گفت: پیشنهاد احداث و استقرار بازارچه دائمی خود اشتغالی بانوان در مرکز شهر در دست بررسی است تا با ارائه راهکار و همراهی شهرداری این امر در راستای پشتیبانی از خوداشتغالی بانوان و تکریم خانواده محقق شود.

دیدگاه شما