تازه های سایت

کد مطلب: 49339
25. اسفند 1400 - 7:58
جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی شهرستان نهاوند به ریاست سرپرست فرمانداری و باحضور اعضا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، جعفر سلگی سرپرست فرمانداری نهاوند در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی شهرستان گفت: اول فروردین مراسم استقبال از مسافران و گردشگران و از سوم فروردین برنامه‌های نوروزگاه‌ها و نمایشگاه صنایع دستی را خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: برای برنامه‌های نوروزی تابع ستاد کرونا استان خواهیم بود و کمیته‌های ستاد خدمات سفر برنامه‌ریزی لازم جهت برگزاری برنامه‌های نوروزی شهرستان را انجام دهند.

سلگی افزود: با توجه به اینکه امسال برنامه‌های نوروزی متفاوت از دوسال گذشته برگزار خواهد شد هیچ‌گونه کوتاهی از مدیران و ادارات در راستای خدمت رسانی به مردم پذیرفته نخواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به ضرورت نیاز مردم به امور درمانی در ایام نوروز کشیک بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و داروخانه‌ها به صورت مستمر اطلاع‌رسانی شود.

سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: برنامه‌های نوروزی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در راستای ایجاد شادی و امید در جامعه برگزار خواهند شد.

وی بیان داشت: کشیک‌های نانوائی‌ها و تعمیرگاه‌های خودرو نیز جهت اطلاع شهروندان اطلاع‌رسانی گردد و اکیپ‌های گشت و بازرسی از نانوائی‌ها در ایام تعطیلات نوروز به‌ طور جد در سطح شهر در راستای رفاه حال شهروندان حضور داشته باشند.

سلگی افزود: زیباسازی فضای شهری و ساماندهی ورودی و خروجی توسط شهرداری انجام شود و برنامه لازم جهت اسکان مسافران و گردشگران در نوروز صورت پذیرد.

سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: ایمن‌سازی تقاطع‌های خطرساز برای ایام نوروز انجام شود و پلیس راهنمایی و رانندگی و هلال احمر اقدامات لازم جهت تجهیز و لوزام کنترل سرعت در جاده‌های منتهی به شهرستان را فراهم نمایند.

وی افزود: چندین برنامه فرهنگی و کارناوال شادی توسط اداره ارشاد اسلامی در ایام نوروز برگزار خواهد شد.

سلگی بیان داشت: چادرهای هلال احمر مستقر در سطح شهر و ورودی‌ها جهت رفاه حال مسافران حتما اطلاع‌رسانی گردد.

وی در پایان گفت: تمامی برنامه‌های نوروزی شهرستان نهاوند در هتل‌ها و مراکز اقامتی همدان جهت اطلاع مسافران و گردشگران اطلاع‌رسانی شده است.

دیدگاه شما