تازه های سایت

کد مطلب: 49316
23. اسفند 1400 - 6:53
سرپرست انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری سارق سیم برق وکشف بیش از 1000 متر سیم و 14 فقره سرقت توسط ماموران پاسگاه انتظامی دهفول در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ ذبیح الله درویشی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان ؛تیم های مبارزه با سرقت در یگانهای انتظامی تشکیل و اقدامات لازم در این راستا در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در این راستا ماموران پاسگاه انتظامی دهفول با انجام اقدامات فنی وتخصصی و بکارگیری امکانات قانونی در نهایت یک نفر سارق سابقه دار را شناسایی که پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در بازجویی های فنی صورت گرفته به 14 فقره سرقت سیم در سطح روستاهای شهرستان  اعتراف کرد.

سرپرست انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار تقریبی هزار متر سیم سرقتی کشف و ضبط شده و پرونده قضایی تشکیل و سایر اقدامات قانونی در حال پیگیری و انجام است ؛از شهروندان درخواست کرد همواره نسبت به تردد افراد ناشناس در محلات و روستاهای محل زندگی خود دقت نظر داشته و در صورت مشاهده افراد ناشناس و ترددهای مشکوک علی الخصوص در ساعات پایانی و نیمه شب بلافاصله موضوع را از طریق شماره تماس 110به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاه شما