تازه های سایت

کد مطلب: 49314
23. اسفند 1400 - 6:50
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: با مرگ ۲ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۲۷۵ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا توقیری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین با شناسایی ۵۶ بیمار بستری جدید مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا، شمار بیماران بستری در بیمارستان های استان همدان به ۳۵۴ نفر رسید.

وی اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک و قطعی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۳۶۰ مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان خاطرنشان کرد: در این مدت زمان ۱۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه «آی.سی.یو» مراکز درمانی استان بستری شدند همچنین مجموع بیماران شناسایی شده تاکنون به ۱۴۳ هزار و ۸۳ نفر رسیده است.

توقیری درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا نیز گفت: تاکنون سه میلیون و ۱۱۶ هزار و ۱۲۸ دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در استان همدان تزریق شده است.

وی اضافه کرد: از مجموع واکسن های تزریق شده در استان، یک میلیون و ۳۷۲ هزار و ۸۵۴ نفر دُز اول و یک میلیون و ۲۰۱ هزار و ۲۷۱ نفر دُز دوم و ۵۴۲ هزار و سه نفر نیز دُز سوم (یادآور) را دریافت کرده اند.

به گزارش ایرنا در استان همدان، شهرستان های "رزن و درگزین" در وضعیت قرمز، بهار در وضعیت زرد و هفت شهرستان مابقی در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

دیدگاه شما