تازه های سایت

کد مطلب: 49237
15. اسفند 1400 - 8:29
استاندار همدان گفت: از مجموع ۱۰ شهرستان تابع استان همدان شهرستان «فامنین، رزن و درگزین» در وضعیت قرمز کرونایی و هفت شهرستان دیگر در وضعیت نارنجی قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، استاندار همدان در ستاد استانی کرونا گفت: داده های آماری گویای این است که شمار بیماران سرپایی و بستری مبتلا به ویروس کرونا در این استان نسبت به هفته گذشته کاهش داشته است.

 فعالیت مدارس و ارائه آموزش در همه مقاطع تحصیلی استان با توجه به فروکش کردن آمار مبتلایان به کرونا به صورت حضوری برگزار می شود.

بررسی وضعیت تزریق سه دُز واکسن برای کسانی که قصد سفر دارند مورد تاکید است که در این راستا باید هنگام صدور بلیت یا در ورودی شهرها با ساز و کار مناسبی، وضعیت تزریق واکسن مسافران را کنترل کرد.

همچنین بررسی وضعیت افرادی که در هتل ها، مهمانپذیرها، هتل آپارتمان و دیگر اماکن در نوروز پذیرش می شوند، الزامی است.

نگرانی هایی مبنی بر پذیرش و اسکان مسافران در خانه مسافرهای بدون مجوز وجود دارد که باید با هماهنگی میراث فرهنگی و پلیس اماکن این خانه مسافرها ضابطه مند و ساماندهی شوند.

فعالیت خانه مسافرهای غیرمجاز علاوه بر فراهم کردن زمینه ای برای انتقال بیماری، معضلات فرهنگی و اجتماعی در پی دارد بنابراین باید نسبت به ساماندهی این محل ها و بررسی اهلیت متقاضیان دریافت مجوز فعالیت خانه مسافر اقدام شود.

دیدگاه شما