تازه های سایت

کد مطلب: 49229
14. اسفند 1400 - 8:42
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نهاوند خبر داد
نوروزگاه در سراب ها و مناطق گردشگری نهاوند برگزار می شود
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نهاوند گفت: با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری نهاوند برنامه نوروزگاه در سراب های نهاوند اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محسن جانجان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: برنامه نوروزگاه در ۶ نقطه گردشگری شهرستان نهاوند در صورت موافقت ستاد مبارزه با کرونا اجرا می شود.

وی اظهار کرد: معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری شهرستان نهاوند در قالب شیوه‌های نوین و جذاب یکی از ضرورت‌های گردشگری نهاوند به‌حساب می‌آید.

جانجان افزود: متاسفانه در دو سال گذشته به علت شیوع کرونا این برنامه نوروزگاه انجام نشده است و امیدواریم امسال بتوانیم این کار را انجام دهیم.

وی ادامه داد: برای نوروز ۱۴۰۱ در تلاش هستیم با کسب موافقت ستاد مبارزه با کرونا با برگزاری ۶ نوروزگاه از گردشگران نوروزی در نهاوند استقبال کنیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری نهاوند گفت: این برنامه از سوم تا ۱۲ فروردین‌ماه در اماکن گردشگری چون سراب‌های گیان، گاماسیاب، فارسبان، ملوسان و کنگاور کهنه و همچنین بام تفریحی نهاوند برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: از عمده جاذبه های گردشگری نهاوند می توان به سراب های گاماسیاب، گیان، فارسبان، ملوسان، کنگاور کهنه، حمام حاج آقا تراب، مسجد جامع، تپه تاریخی گیان و باباقاسم و زیارتگاه ها و اماکن متبرکه اشاره کرد.

جانجان بیان داشت: در صورتی که مصوبات ستاد کرونا اجازه دهد در ایام نوروز برنامه های متنوع و شادی اجرا می شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری نهاوند در پایان گفت: شهرستان نهاوند دارای ظرفیت های بسیار زیاد گردشگری، تاریخی و فرهنگی و مذهبی است که با داشتن سراب های خروشان سالانه میزبان هزاران گردشگر است.

دیدگاه شما