تازه های سایت

کد مطلب: 49202
11. اسفند 1400 - 8:18
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: خلیل مومنی دونده پیشکسوت و عضو سابق تیم ملی در دهه‌های ۴۰ تا ۶۰ درگذشت.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سلیمان جوانمردی گفت: مرحوم خلیل مومنی یکی از پیشکسوتان با اخلاق ورزش دو ومیدانی نهاوند در ده‌های ۴۰ تا ۶۰ بود که بار‌ها در مسابقات ملی و بین المللی بر روی سکوی قهرمانی رفت و برای کشور افتخار کسب کرد.

او گفت: مرحوم خلیل مومنی از سال ۱۳۴۳ تا ۱۳۶۳ در مسابقات مختلف عناوین و مدال‌های زیادی را کسب کرد و به عضویت تیم ملی در آمد که به علت بیماری و کهولت سن در گذشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: فدراسیون دو ومیدانی و هیات‌های دو ومیدانی استان و شهرستان و اداره کل ورزش و جوانان درگذشت این دونده پیشکسوت و ملی پوش را تسلیت گفتند.

 با حضور ورزشکاران و خبرنگاران و جمعی از مردم نهاوند آخرین دور افتخار دونده ملی پوش نهاوندی در استادیوم علیمرادیان زده شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند  در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم خلیل مومنی عضو تیم ملی و قهرمان دومیدانی کشور گفت: مرحوم مومنی یکی از پیشکسوتان با اخلاق و قهرمان نهاوندی بود که می‌تواند الگوی خوبی برای دوندگان جوان باشد.

سلیمان جوانمردی گفت: پیکر استاد مومنی عضو تیم ملی دومیدانی ایران در سال‌های ۴۷ تا ۶۳ و اعزامی به مسابقات ارتش‌های جهان در کشور الجزایر و بازی‌های آسیایی هیروشیمای ژاپن در سال ۶۳ بر روی دستان جمعی از پیشکسوتان و ورزشکاران رشته دومیدانی استان و شهرستان نهاوند در مجموعه ورزشی علیمرادیان تشییع شد.

دیدگاه شما