تازه های سایت

کد مطلب: 49198
10. اسفند 1400 - 2:57
سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: واحد تولیدی پلی اتیلن نهاوند با تولید روزانه ۳هزار متر انواع لوله و اتصالات پلی اتیلن سهم مهمی در توسعه کشاورزی دارد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، جعفر سلگی گفت: واحد تولیدی پلی اتیلن نهاوند با تولید روزانه ۳هزار متر انواع لوله و اتصالات پلی اتیلن سهم مهمی در توسعه کشاورزی و صرفه جویی در مصرف آب دارد.

وی با بیان اینکه این واحد تولیدی برای ۲۳نفر به طور مستقیم اشتغالزایی ایجاد کرده و در آینده با بهره‌برداری از فاز دوم آن این میزان افزایش خواهد داشت افزود: فعالیت واحد‌های تولیدی و حمایت از آنها نقش مهمی در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال و کاهش مشکلات جوانان جویای کار دارد لذا ما آماده هر گونه حمایت از تولیدکنندگان و رفع مشکلات آنها هستیم.

سلگی تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشترین کاربرد لوله‌های پی‌اتیلن در بخش کشاورزی است شهرستان نهاوند به عنوان قطب کشاورزی استان، نیازمند این گونه واحد‌های تولیدی است.

وی تاکید کرد: عمده محصولات تولیدی این واحد در حوزه اجرای سیستم‌های نوین آبیاری بارانی و تحت فشار و آبرسانی شرب و کشاورزی مصرف و کاربرد دارد.

سرپرست فرمانداری نهاوند گفت:در نهاوند ۲۵هزار هکتار اراضی مستعد اجرای آبیاری تحت فشار وجود دارد که تا کنون بیش از ۱۳هزار هکتار آن به این سیستم مجهز شده است، لذا فعالیت این واحد سهم بسزایی در کمک به کشاورزان دارد.

وی افزود: این واحد تولیدی که در تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن فعالیت دارد با ۱۸میلیارد تومان به همت بخش خصوصی از امروز رسما وارد مدار تولید شد.

دیدگاه شما