تازه های سایت

کد مطلب: 49189
9. اسفند 1400 - 8:42
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند از دریافت جایزه اول نمایشگاه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور سوریه توسط «احسان چراغی ایرانشاهی» هنرمند اهل این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، امیر بحیرایی روز یک‌شنبه گفت: این نمایشگاه به همت وزیر فرهنگ سوریه و به دبیری رائد خلیل هنرمند و کارتونیست در راستای یادبود نیهاد کالایی هنرمند و کمدین فقید سوری در ۲ بخش چهره و موضوعی در شهر دمشق برگزار شد که کاریکاتوریست نهاوندی موفق به کسب مقام اول این نمایشگاه شد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه هنرمندان بیش از ۷۳ کشور حضور داشتند، خاطرنشان کرد: احسان چراغی هنرمند نهاوندی توانست با کسب عنوان برگزیده، برگ زرین دیگری بر افتخارات خود و حوزه فرهنگ و هنر شهرستان نهاوند و استان همدان بیفزاید.

بحیرایی افزود: احسان چراغی ایرانشاهی از هنرمندان خوش ذوق و برجسته شهرستان است که توانسته در سال‌ها فعالیت هنری خود عناوین و افتخارات متعددی را برای شهرستان نهاوند کسب کند.

وی تصریح کرد: این هنرمند در طول سالهای اخیر، منتخب هیأت داوران در بیش از چهل جشنواره بین‌المللی بوده و آثارش نیز در نمایشگاه‌های مختلف به نمایش درآمده است.

دیدگاه شما