تازه های سایت

کد مطلب: 49119
2. اسفند 1400 - 8:53
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از جان باختن۶بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ویروس کرونا در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دکتر محمد طاهری گفت: با مرگ ۶ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان کرونا در استان همدان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۲۰۵ نفر رسید.

او گفت: همچنین با شناسایی ۹۸ بیمار جدید مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا، شمار بیماران بستری در بیمارستان‌های استان همدان به ۵۳۱ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت:تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته چهار هزار و ۷۱۹ مورد بوده است.

طاهری گفت: در حال حاضر ۲۴ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه «آی. سی. یو» مراکز درمانی استان بستری هستند که مجموع بیماران شناسایی شده تاکنون به ۱۴۱ هزار و ۱۷۲ نفر رسیده است.

او درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا نیز گفت: تاکنون سه میلیون و ۲۴ هزار و ۸۸۹ دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در این استان تزریق شده است.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از مجموع واکسن‌های تزریق شده در استان، یک میلیون و ۳۵۳ هزار و ۱۲۹ نفر دُز اول و یک میلیون و ۱۸۳ هزار و ۹۱۵ نفر دُز دوم و ۴۸۷ هزار و ۸۳۷ نفر نیز دُز سوم (یادآور) را دریافت کرده اند.

براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت از وضعیت رنگ بندی کرونایی ۱۰ شهرستان استان همدان، «همدان، ملایر، تویسرکان، اسدآباد، درگزین و رزن» در وضعیت قرمز، «کبودرآهنگ، بهار، فامنین و نهاوند» در وضعیت نارنجی قرار دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما