تازه های سایت

کد مطلب: 49101
29. بهمن 1400 - 14:44

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: جهاد تبیین بسیار مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و اولویت امروز ما باید جهاد تبیین باشد.

وی اظهار داشت: این جهاد شامل جهاد فرهنگی، اقتصادی و جهاد تبیین است که در جهاد فرهنگی باید بدانیم دشمن دست از دشمنی با انقلاب بر نمی دارد و این نکته مهمی است و از نظر فرهنگی عوامل نفوذ دشمن هرجا بتوانند نیش می زنند و کار خودشان را می کنند.

امام جمعه نهاوند افزود: امروز از دیگر اولویت ها جهاد اقتصادی است که باید مسئولان همت کنند مثلا در نهاوند واحدهای تولیدی تعطیل شده زیادی وجود دارد.

وی ادامه داد: دامداری های زیادی وام گرفتن و هنوز شروع نکردند که مسئولانی که در خط مقدم هستند باید به این موارد توجه کنند که برای تحقق جهاد اقتصادی باید در این زمینه این واحدها شناسایی شوند و رونق پیدا کنند و مشکلات آنها را حل کنیم.

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: نباید به غرب امید داشته باشیم چون آنها مشکلی از ما حل نمی کنند و باید به خودمان اتکا کنیم چون شعار "ما نمی توانیم" در رژیم گذشته در انقلاب اسلامی به شعار "ما می توانیم" و "ما توانستیم" تبدیل شد و هرچند در برخی بخش ها کم پیشرفت کردیم ولی پیشرفت های انقلاب اسلامی اصلا قابل مقایسه با قبل نیست.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها بیان کرد: در مذاکرات باید تحریم ها برداشته و منافع ما تامین شود و عملا تحریم ها برطرف شود و امروز حرف ما این است که ما سالها از برجام ضربه خوردیم و دیگر نمی خواهیم از این جهت ضربه بخوریم.

 وی بیان کرد: نباید به مجامع غربی اعتماد و امید داشته باشیم و اقدامات این نهادها در این سال ها این موضوع را به ما نشان داده است.

دیدگاه شما