تازه های سایت

کد مطلب: 49081
28. بهمن 1400 - 8:26
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از فوت چهار بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، فاطمه ترکمان اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به آمار کرونا در استان طی ۲۶ بهمن ماه سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: متاسفانه تاکنون ۳۱۴ بیمار با علائم مثبت بیماری کرونا در بیمارستان‌های همدان بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۳۶ بیمار مثبت جدید بستری و ۱۱۹ نفر بیمار جدید با علایم مثبت در بخش سرپایی درمان شدند گفت: از ابتدای بیماری کرونا تاکنون ۳۱ هزار و ۹۰۳ مورد مثبت بستری ابتلا به کرونا و موارد مثبت سرپایی ۱۰۸ هزار و ۷۲۹ نفر بودند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا تعداد بیماران بهبودیافته در استان را از ابتدای بیماری تاکنون ۲۸ هزار و ۳۹۸ نفر عنوان کرد و افزود: تا روز قبل تعداد فوتی‌ها ۳ هزار و ۱۸۴ نفر بودند و طی ۲۴ ساعت اخیر نیز ۴ مورد جدید به ثبت رسید.

وی در رابطه با آمار ابتلا به کرونا در شهرستان‌ها گفت: از ابتدای بیماری آمار اسدآباد در بخش بستری یک‌هزار و ۷۲۰  نفر و در بخش سرپایی ۳ هزار و ۶۲۳ نفر بوده و پنج مورد مثبت جدید بستری و ۶ مورد جدید سرپایی هم به ثبت رسیده است.
 
ترکمان اسدی با بیان اینکه در بخش بستری تاکنون آمار شهرستان بهار یک‌هزار و ۵۸۸ نفر و در بخش سرپایی ۴ هزار و ۷۶۲ نفر بوده و یک مورد مثبت جدید بستری و یک مورد جدید سرپایی هم به ثبت رسیده است افزود: تاکنون آمار تویسرکان در بخش بستری یک‌هزار و ۶۳۲ نفر و در بخش سرپایی ۶ هزار و ۵۳۴ نفر بوده و طی ۲۴ ساعت اخیر یک مورد مثبت جدید بستری و چهار مورد جدید سرپایی به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون در رزن در بخش بستری یک‌هزار و ۲۷۹ نفر و در بخش سرپایی ۲ هزار و ۷۱۸ بیمار ثبت شده و چهار مورد مثبت جدید بستری و ۶ مورد جدید سرپایی هم بوده است گفت: این میزان در شهرستان درگزین ۴۲۷ نفر در بخش بستری، ۲ هزار و ۴۳۲ نفر در بخش سرپایی و آمار جدید هم تنها در بخش سرپایی چهار نفر بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با اشاره به ۴۲۷ مورد در بخش بستری و ۲ هزار و ۱۰۴ مورد بیماری کرونا در بخش سرپایی از ابتدای بیماری در فامنین که یک مورد جدید هم در بخش بستری و یک مورد در بخش سرپایی به ثبت رسیده است افزود: تاکنون آمار کبودراهنگ در بخش بستری یک هزار و ۵۹۰ نفر و در بخش سرپایی ۶ هزار و ۲۱۰ نفر بوده و ۳ مورد مثبت جدید بستری و ۵ مورد جدید سرپایی به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه تاکنون به ۵ هزار و ۹۴۸ نفر در بخش بستری و ۱۶ هزار و ۳۲۷ نفر در بخش سرپایی در ملایر خدمات ارائه شده است خاطرنشان کرد: تعداد موارد جدید بستری در این شهرستان ۲ نفر و سرپایی ۱۲ نفر بودند.

ترکمان اسدی با بیان اینکه تاکنون آمار نهاوند در بخش بستری ۴ یک هزار و ۲۲۶ نفر و در بخش سرپایی ۹ هزار و ۸۰۱ نفر بوده و ۳ مورد مثبت جدید بستری و ۱۲ مورد جدید سرپایی هم به ثبت رسیده است گفت: این آمار در همدان در بخش بستری ۱۲ هزار و ۳۶۵ نفر، در بخش سرپایی ۵۳ هزار و ۸۸ نفر و موارد جدید بستری طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۴ نفر و در بخش سرپایی ۴۹ نفر بوده است.

وی بیان کرد: تعداد بستری بیماران سایر استان‌ها در بخش بستری ۷۰۱ نفر و در بخش سرپایی یک هزار و  ۱۳۰ نفر بوده و مورد مثبت جدید بستری هم دو نفر است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما