تازه های سایت

کد مطلب: 49056
25. بهمن 1400 - 8:42
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۵۰ کارگاه تولیدی در سراسر استان ایجاد شده است که بیش از ۶۰ میلیارد تومان برای ایجاد این واحدهای تولیدی تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی قره باغی در حاشیه بازدید از کارگاه های تولیدی شهرستان نهاوند در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: بسیج سازندگی علاوه بر ماموریت های مختلفی که در حوادث غیرمترقبه و در بخش محرومیت زدایی بر عهده دارد وظایفی دیگری نیز در بخش ایجاد اشتغال بر عهده دارد.

وی اظهار داشت: یکی از تاکیداتی که رهبر معظم انقلاب دارند بحث کمک به ایجاد اشتغال و معیشت جوانان و برپایی کارگاه های تولیدی است و ما نیز در این جهت حرکت کرده ایم.

قره باغی افزود: با حمایت بسیج سازندگی سپاه استان کارگاه های تولیدی و خانگی در مناطق مختلف استان ایجاد شده و باعث رونق تولید شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر ۷۵۰ فقره کمک به ایجاد کارگاه را در سطح استان داشته ایم که از محل اعتبارات تبصره ۱۶ بیش از ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات عمدتا قرض الحسنه پرداخت شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان همدان گفت: کارگاه های بسیار خوبی در سطح استان ایجاد شده است که هم زمینه اشتغال فراهم شده و هم زمینه توسعه استان و ارزآوری فراهم شده است.

وی اظهار داشت: در این ۷۵۰ کارگاه اگر به طور متوسط ۶ نفر شاغل در نظر بگیریم بیش از ۴ هزار نفر در سال جاری اشتغال ایجاد شده است.

قره باغی افزود: این کارگاه ها در بخش ها و رشته های مختلف ایجاد شده است و مربوط به یک شغل خاص نیست و در هر زمینه ای که امکان ایجاد اشتغال باشد ما می توانیم کمک کنیم.

وی عنوان کرد: تا آخرین روز سال در همه حوزه ها و ابعاد آماده خدمت رسانی به علاقمندان هستیم و تا زمانی که متقاضی ایجاد کارگاه باشد بسیج سازندگی در خدمت شهروندان است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در پایان گفت: حوزه اشتغال بسیار مهم است و این آمار کارگاه ها تا امروز است و این آمار تا پایان سال بین ۲۰ تا ۳۰ درصد هم‌ می تواند افزایش یابد.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما