تازه های سایت

کد مطلب: 49050
24. بهمن 1400 - 9:33

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مدیر کل آموزش وپرورش استان همدان در جلسه‌ی شورای معاونین آموزش وپرورش نهاوند که با حضور نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: آموزش وپرورش نهاوند در مجموع شاخص‌ها جزو برترین های استان است که جای تشکر و قدردانی دارد.

 محمود نقوی در این جلسه با گرامیداشت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: 43 سال است که دشمن در تلاش شبانه روزی است تا به نظام ما آسیب برساند، اما با هدایت های مدبرانه‌ی رهبر معظم انقلاب و هوشمندی مردم ولایتمدار ایران، همواره شکست خورده است.

وی افزود: در حوزه ی آموزش وپرورش نیز اگر فعالیت های پرورشی و تربیتی برای ما از اولویت خارج شود، دشمن به مقصود خود رسیده است؛ لذا باید در این زمینه بسیار هوشیارانه عمل کرد و ضمن توجه به آموزش، پرورش همواره در اولویت باشد.

نقوی با بیان اینکه شهرستان نهاوند مهد پرورش انسان های بزرگی همچون شهید طالبیان و شهید قدوسی می باشد، ادامه داد: در مسیر تعلیم و تربیت باید این انسان های بزرگ به عنوان الگو قرار گیرند تا طبق سند تحول بنیادین آموزش وپرورش بتوانیم دانش آموزانی تمام ساحتی و خصوصاً مؤمن، معتقد و اخلاق‌مدار تربیت کنیم.

مدیر کل آموزش وپرورش استان همدان تصریح کرد: آموزش وپرورش استان ظرفیت های بسیار عظیمی دارد که باید با همدلی، حمایت های مجمع نمایندگان محترم استان و همچنین استفاده از سایر ظرفیت ها، مسائل و مشکلات را برطرف و آموزش وپرورش استان را به جایگاهی که مستحق آن است برسانیم.

دیدگاه شما