تازه های سایت

کد مطلب: 49031
22. بهمن 1400 - 13:01
هم‌زمان با سراسرمراسم راهپیمایی خودرویی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور باشکوه مردم نهاوند برگزار شد. کشور مراسم راهپیمایی 22 بهمن در نهاوند به‌صورت خودرویی و موتوری آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،  مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال در شهرستان نهاوند حال و هوای دیگری داشت و شهروندان مراسم راهپیمایی را به‌صورت خودرویی و موتوری برگزار کردند.

شهروندان که به دلیل شرایط کرونایی امکان حضور به‌صورت فردی در راهپیمایی را نداشتند از ساعت‌ها قبل از شروع رسمی راهپیمایی با خودروها و موتورهای خود در مقابل فرمانداری نهاوند حضور یافته بودند.

خودروهای مزین شده به پرچم خوش‌رنگ و مقدس ایران اسلامی جلوه زیبایی به راهپیمایی خودرویی امسال بخشیده بود.

خودرو نوشته‌ها و حضور کودکان با پرچم‌های کشورمان از دیگر جلوه‌های زیای راهپیمایی خودرویی 22 بهمن در نهاوند بود.

تعداد زیادی از خودروها و موتورهای مراسم امروز مزین به‌عکس امام راحل و رهبر معظم انقلاب بودند.

کودکان و نسل جوان انقلاب نیز که پای ثابت این مراسم‌ها هستند رنگ‌های پرچم را بر روی صورت خود رنگ‌آمیزی کرده بودند و زیبایی‌های این حضور را دوچندان کرده بودند.

تصاویر زیبای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای شهرستان به‌ویژه سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی و شهدای گروه انقلابی ابوذر جلوه زیبای دیگری از حضور مردم در راهپیمایی امسال بود.

حضور خانوادگی مردم در راهپیمایی امروز صحنه‌های زیبایی از عشق و دلدادگی مردم نهاوند به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را نمایان کرد.

در ادامه تصاویری از حضور مردم در راهپیمایی خودرویی 22 بهمن سال 1400 در شهرستان نهاوند را مشاهده می‌کنید.

دیدگاه شما