تازه های سایت

کد مطلب: 49021
21. بهمن 1400 - 7:21
سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: تمهیدات برگزاری باشکوه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اندیشیده شده است و مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن در شهرستان نهاوند به‌صورت پیاده و مردمی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،  جعفر سلگی ضمن گرامیداشت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، در خصوص نحوه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در نهاوند اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان نهاوند فعلاً ازنظر رنگ‌بندی کرونایی در وضعیت نارنجی قرار دارد، بنابراین راهپیمایی ۲۲ بهمن در این شهرستان هم‌زمان با سراسر کشور (به‌صورت فردی) برگزار خواهد شد.

وی افزود: طبق هماهنگی‌های انجام‌شده با ستاد استانی مقابله با کرونا، مقررشده است تا راهپیمایی ۲۲ بهمن در نهاوند به‌صورت حضوری و پیاده (فردی) برگزار شود.

سرپرست فرمانداری نهاوند با اشاره به برگزاری برنامه‌های گوناگون در طول ایام‌الله دهه فجر در سراسر استان و شهرستان نهاوند گفت: در ایام دهه فجر بیش از ۶۰۰ برنامه فرهنگی در قالب ۲۲ کمیته در شهرستان نهاوند اجراشده و جلسات ستاد دهه فجر نیز برگزار شد.

سلگی ادامه داد: سهم شهرستان نهاوند از فجر چهل و سوم تعداد ۵۳ پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۱۴۱ میلیارد و ۸۰۷ میلیون تومان بود که کلنگ زنی و به بهره‌برداری رسیدند.

وی گفت: مسیر راهپیمایی در شهرستان نهاوند از مسجد آیت‌الله حیدری (ره) آغاز و با عبور از میدان ابوذر به سمت میدان ۲۲ بهمن ادامه می‌یابد و در میدان امام خمینی (ره) تجمع مردمی صورت خواهد پذیرفت.

سرپرست فرمانداری نهاوند افزود: تدابیر لازم جهت برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به‌صورت فردی در نهاوند اندیشیده شده است.

وی بیان کرد: راه‌اندازی غرفه‌های فرهنگی در حاشیه مسیر راهپیمایی، هنرنمایی گروه‌های سرود، ورزشی و برنامه‌های دیگری در روز 22 بهمن اجرا می‌شود.

دیدگاه شما