تازه های سایت

کد مطلب: 49010
20. بهمن 1400 - 8:19
به مناسبت دهه فجر چندین طرح مخابراتی، شهری و دانشگاهی با حضور مسئولان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، در هشتمین روز از دهه ی مبارک فجر بهره برداری از ۵ طرح مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال با حضور جعفر سلگی سرپرست فرمانداری و مسئولین انجام شد.

به نمایندگی از این طرح ها اجرای شبکه فیبر نوری زمینی از آورزمان به روستاهای عشوند و بانسره به طول ۸ کیلومتر به مناسبت دهه فجر توسط اداره مخابرات نهاوند افتتاح شد.

همچنین پارک محله ای آسیاب به نمایندگی از ۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸ و نیم میلیارد تومان در محله گوشه سرآسیاب با حضور جمعی از مردم و مسئولین کلنگ زنی شد.

 کل محدوده پارک دارای مساحت ۵۵۰۰ متر مربع می باشد که دارای آیتم های فضای بازی کودکان به مساحت ۲۰۰ متر مربع، فضای میدان گاهی جهت مراسم و مناسبت ها به مساحت ۵۰۰ متر مربع، مسیر سلامت و ست ورزشی خواهد بود.

همچنین همزمان ۵ پروژه شهرداری با اعتباری بالغ بر ۸/۵ میلیارد تومان کلنگ زنی، افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

این پروژه ها عبارتند از؛ ساماندهی میدان قیصریه، کلنگ زنی دسترسی بلوار بیست متری امام حسین به قلعه به طول حدود ۶۵۰ متر، کلنگ زنی دسترسی بلوار سی متری امام حسین(ع) به بلوار خلیج فارس به طول ۹۰۰ متر ، ادامه اجرای کندرو بلوار کربلا و سردار سلیمانی، افتتاح گرمخانه نهاوند و کاشت ۸۵۵ نهال به یاد شهدای گرانقدر شهرستان نهاوند هستند.

همچنین با حضور مسئولان محلی و استانی طرح جوار دانشگاهی مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه حاج حشمت شهبازی افتتاح و به بهره برداری رسید.

دیدگاه شما