تازه های سایت

کد مطلب: 48998
19. بهمن 1400 - 8:47
در هفتمین روز از دهه‌ی مبارک فجر بخش «سی‌سی‌یو» بیمارستان شهید قدوسی نهاوند افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان و مسئولان شهرستان نهاوند بخش سی‌سی‌یو بیمارستان شهید آیت‌الله قدوسی نهاوند افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بخش سی‌سی‌یو این بیمارستان به همت و هزینه خانواده مرحوم مهدی زمانیان که از کارکنان بخش بهداشت و درمان شهرستان بوده است توسعه و تجهیز شده است که امروز این بخش افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
هم‌چنین با حضور مسئولان از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید شد و جلسه بررسی مشکلات بهداشت و درمان و بیمارستان‌های آیت‌الله علیمرادیان و شهید قدوسی این شهرستان تشکیل شد که سرپرست فرمانداری شهرستان نهاوند در این جلسه گفت: افتتاح زودهنگام بیمارستان شهید قدوسی نهاوند باعث شده علی‌رغم هزینه‌های زیادی که برای ساخت آن صرف شد، دارای مشکلاتی زیادی باشد که از جمله آن می‌توان به نقایص سیستم گرمایشی و سرمایشی این بیمارستان اشاره کرد.
جعفر سلگی اظهار کرد: پیمانکار شرکت سازنده بیمارستان شهید قدوسی  باعث ایجاد خسارت‌هایی به تاسیسات این بیمارستان شده و در حال حاضر بحث حقوقی با این شرکت پیشتیبان مطرح است.
وی به کمبود پزشک متخصص در شهرستان نهاوند اشاره کرد و افزود: شهرستان در مقایسه با سایر شهرهای استان با مشکل پزشک متخصص مواجهه است.
سلگی ادامه داد: در بحث دانشکده پیراپزشکی نهاوند نیز مشکل کمبود خوابگاه برای دانشجویان وجود دارد و این دانشکده در بحث مدیریت با مشکل مواجهه است.
سرپرست فرمانداری نهاوند تاکید کرد: دانشکده پیراپزشکی نهاوند از نظر تعداد دانشجو و تعداد رشته نسبت به دانشکده پیراپزشکی ملایر برتری دارد ولی رئیس دانشکده ملایر مدتی است که سرپرستی دانشکده پیراپزشکی نهاوند را عهده دار شده که متاسفانه در هفته فقط یک روز در دانشکده نهاوند حضور دارد و این مشکلاتی را برای این دانشکده به وجود آورده است.
سلگی در خاتمه تصریح کرد: از رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان تقاضا داریم که مشکلات بخش بهداشت و درمان شهرستان و خصوصا بحث سرپرستی دانشکده پیراپزشکی نهاوند را مرتفع کنند.

انتهای پیام

دیدگاه شما