تازه های سایت

کد مطلب: 48967
16. بهمن 1400 - 7:50
مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند از کسب رتبه برتر اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در طرح مهرواره اوج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت‌الاسلام محسن یوسفی اظهار کرد: طرح مهرواره اوج یک طرح مسجدمحور بوده که با توجه به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری در ۲۳ مردادماه مبنی بر اینکه مساجد باید به اوج خدمات اجتماعی برسند شکل گرفت، راه‌اندازی شد. 

وی افزود: در این راستا این طرح در سازمان تبلیغات اسلامی کشور کلید خورد و به شهرستان‌ها اعلام شد که شهرستان نهاوند نیز این طرح را در محوریت و دستور کار خود قرار داد. 

یوسفی بیان کرد: با توجه به اینکه امامان مساجد فرماندهان پایگاه‌های مساجد بودند یک سازماندهی نسبت به روحانیون انجام شد و در این راستا با برگزاری گردهمائی‌ روحانیون در قالب کارگاه‌ها و جلسات مسائل و برنامه‌های این طرح مورد بررسی قرار گرفت. 

مدیر تبلیغات اسلامی نهاوند تصریح کرد: در این زمینه شهرستان با توجه به جمعیت به ۶ منطقه جغرافیایی تقسیم کردیم و در این راستا باز هم این مناطق را بررسی و با تقسیم بندی از سوی امام محله از تجربیات کنشگران برای پیشبرد طرح استفاده شد. 

وی یادآور شد: در این زمینه امام محله با استفاده از تجربیات و ظرفیت‌های شوراها، کانون‌ها، پایگاه‌های بسیج، مجموعه‌های فرهنگی و... بهره برده و برنامه پیش برده شد. 

مدیر تبلیغات اسلامی نهاوند با بیان اینکه این برنامه به صورت جدی از ماه محرم در شهرستان نهاوند کلید خورد تصریح کرد: در واقع در ایام فاطمیه اجرای طرح به پایان رسید. 

وی با بیان اینکه این به معنای این نیست که طرح پایان یافته و در واقع آغازی برای اقدمات و برنامه‌های جدید است، گفت: در واقع ما به دنبال این هستیم که تجربیات روحانیون مساجد پمحور  پدر محلات مختلف و روستاها بیشتر شود. 

یوسفی با بیان اینکه طرح توانمندسازی روحانیون در دستور کار قرار دارد، افزود: در این زمینه قرار است کارگاه‌هایی برای روحانیو  به صورت رایگان برگزار شود. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر سه پایگاه فرهنگی و اجتماعی در شهرستان نهاوند در مناطق حاشیه شهر و کمتر برخوردار  کلید خورده است، گفت: دو پایگاه فعال است و یک پایگاه نیز در دست اقدام است که به زودی فعالیت خود را در راستای رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی شروع خواهد کرد. 

یوسفی در پایان یادآور شد: اداره تبلیغات اسلامی  شهرستان نهاوند در این طرح در بین ۹ شهرستان استان رتبه برتر را کسب کرده و از سوی سازمان تبلیغات اسلامی کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

انتهای پیام

دیدگاه شما