تازه های سایت

کد مطلب: 48966
16. بهمن 1400 - 7:43
با جان باختن یک بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان کرونا در استان همدان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۱۷۱ نفر رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: همچنین با شناسایی ۴۸۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۳۱ هزار و ۳۶۶ و بیماران سرپایی مثبت به ۱۰۳ هزار و ۱۰۷ نفر رسید.

محمد طاهری افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۷۷ نفر بود که ۷۷ نفر از مراجعان به بیمارستان‌ها در بخش عادی بستری شدند.

وی تصریح کرد: همچنین ۱۲ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۶۶۶، بهار یک هزار و ۵۷۶، تویسرکان یک هزار و ۶۰۳، رزن یک هزار و ۲۴۶، درگزین ۴۲۲، فامنین ۴۲۰ و کبودراهنگ یک هزار و ۵۵۸ نفر است.

همچنین تاکنون پنج هزار و ۸۲۴۳ نفر در ملایر، چهار هزار و ۱۸۴ نفر در نهاوند و ۱۲ هزار و ۱۶۷ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

دیدگاه شما