تازه های سایت

کد مطلب: 48962
15. بهمن 1400 - 13:09
امام جمعه نهاوند گفت: آیت الله صافی گلپایگانی با بصیرت همواره در خط انقلاب بود و همراه و همگام با ولایت بود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در مراسم گرامیداشت آیت الله صافی گلپایگانی گفت: ایشان همواره همگام و همراه انقلاب اسلامی بود و دارای ویژگی های شخصیتی والایی بود.

وی اظهار داشت: عمر با برکت ایشان در راه اعتلای انقلاب اسلامی سپری شد و شاگردان و طلاب زیادی توسط ایشان تربیت شد.

امام جمعه نهاوند افزود: ولایتمداری آیت الله صافی گلپایگانی از جمله ویژگی های برجسته ایشان بود و ایشان همواره در خط ولایت فقیه بودند و در زمان امام خمینی(ره) و بعد از ایشان نیز در زمان مقام‌ معظم رهبری پشتیبان ولی فقیه بودند.

وی ادامه داد: ایشان همواره در طول عمر با برکتشان هم امر به معروف و هم نهی از منکر کردند و در عمل هم از نظام مقدس انقلاب اسلامی حمایت کردند.

حجت الاسلام مغیثی گفت: آیت الله صافی گلپایگانی از علمای برجسته حوزه علمیه بودند که تالیفات متعددی از ایشان به یادگار مانده و منشا خیر بودند.

وی ادامه داد: غیرت دینی و بصیرت مثال زدنی ایشان و مواضع صریح در دفاع از اسلام و انقلاب همواره در عرصه های مختلف و در مواقع حساس راه گشا بوده است.

امام جمعه نهاوند گفت: دشمن همواره در صدد است که نفوذ مرجعیت دینی را در بین آحاد مردم خدشه دار کند ولی به لطف وجود علمای بزرگواری همچون آیت الله صافی گلپایگانی در این راه ناامید شده اند.

وی عنوان کرد: ایشان سال های متمادی محل رجوع مردم بودند و مردم و شاگردان نیز نسبت به ایشان علاقه زیادی داشتند.

دیدگاه شما