تازه های سایت

کد مطلب: 48961
15. بهمن 1400 - 13:08
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: در ایام ‌مبارک دهه فجر ۱۸۵ برنامه محوری توسط سپاه ناحیه نهاوند در نقاط مختلف شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری اظهار کرد: توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت سپاه ناحیه نهاوند ۱۸۵ برنامه محوری با تاکید بر جهاد تبیین و جهاد خدمات‌رسانی در این ایام در نقاط مختلف شهرستان برگزار می‌شود.

وی عرصه‌های خدمت‌رسانی، محرومیت‌زدایی و جهاد تبیین را محوریت این برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: جامعه امروز ما نیاز اساسی به تبیین دارد و وظیفه ما و جامعه رسانه جهاد تبیین است. 
مختاری ادامه داد: به گفته مقام معظم رهبری اگر واقعیت‌های تاریخی برای آحاد مردم تعریف و تبیین نشود، دشمنان نظام و انقلاب تاریخ را آن‌گونه که خودشان می‌خواهند تحریف می‌کنند و جوانان و جامعه را به انحراف می‌کشانند.
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: این برنامه‌ها در دو سطح میدانی شامل برگزاری یادواره‌های شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا با اولویت نیروی انتظامی و ارتش و فضاسازی، آذین‌بندی، عطرافشانی گلزار شهدا، کمک‌های مومنانه، ماشین‌نویسی با شعارهای انقلابی، اهدای پرچم، پوستر و سربند است.
وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی شامل کتاب‌خوانی، عکاسی، نقاشی، دلنوشته، خطاطی و غیره و در بحث خدمات‌ رسانی و محرومیت‌زدایی کلنگ‌زنی ساخت مسکن محرومین، 
اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، نشست‌برخط و گشت‌های محله‌محور از جمله برنامه‌هایی است که طی این ایام در شهرستان برگزار می‌شود.
مختاری یادآوری کرد: برگزاری نشست بصیرتی‌ سیاسی، افتتاح کارگاه‌های اشتغالزایی از محل اعتبار بسیج سازندگی، برگزاری مسابقات بومی‌محلی، برپایی بازارچه فروش محصولات خانگی و فرهنگی و تهیه و توزیع جهیزیه‌ و غیره از برنامه‌های دیگری است که توسط سپاه ناحیه نهاوند برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در ادامه اظهار کرد: امروز با عبور از ۴۳ سال دوران پرافتخار ایستادگی و مقاومت راه برای حرکتی پرشتاب تر و پرقدرت تر و استوارتر در گام دوم انقلاب، بازتر و فراخ‌تر شده است.
مختاری خاطرنشان کرد: این به برکت همان تدابیر مدبرانه امامین انقلاب، مجاهدت‌های شهدا و رزمندگان در دفاع مقدس و جبهه‌های مقاومت و تلاش‌های شبانه‌روزی جوانان و مسئولین دلسوز در تمامی عرصه‌های رشد و پیشرفت کشور است.
وی در خاتمه به اهمیت و لزوم تبیین، دستاوردهای انقلاب و انتقال اهداف و ارزش‌های آن به نسل جوان و نسل‌های آینده تاکید کرد و اجرای  ۱۸۵ عنوان برنامه متنوع در طول ایام دهه مبارک فجر را گامی موثر در گرامی‌داشت این ایام و زحمات شهدا و ایثارگران دانست.

انتهای پیام

دیدگاه شما