تازه های سایت

کد مطلب: 48958
15. بهمن 1400 - 13:02
سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: به مناسبت دهه فجر دو روستای نمونه انقلابی یعنی روستاهای «جهان آباد» و «زرامین سفلی» معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، جعفر سلگی سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: امسال در حرکتی ابتکاری از طرف صداوسیمای مرکز همدان از هر شهرستان دو روستای نمونه در همه شاخصه ها در برنامه تلویزیونی «روستای انقلابی من» معرفی می شوند.

او گفت: در این برنامه که در نوع خود نمونه ابتکاری جدیدی از طرف صداوسیمای همدان است عوامل برنامه در حسینیه روستا به معرفی روستا می پردازند که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: در مراسم روستای انقلابی من در روستای جهان آباد واقع در بخش مرکزی برنامه های متنوعی برگزار شد.

مردم این روستا یک روزقبل از فرار شاه در۲۵ دیماه ۱۳۵۷ در پی یورش گارد شاهنشاهی به این روستا، ۲شهید و ۲۶مجروح را تقدیم انقلاب کردند.

او گفت: در این مراسم ضمن بیان خاطراتی از چند نیروی انقلابی مجروح در حادثه یورش گارد شاهنشاهی به جهان آباد از دو خانواده شهید انقلاب هم قدردانی شد.

سلگی گفت: در پایان مراسم روستای جهان آباد از برترین های کشاورزی، ورزشی و فرهنگی روستا و خانواده شهدا تجلیل شد.

سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: در مراسم دیگری در روستای زرامین سفلی که ۳۲ شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است ، از برترین های این روستا تجلیل شد.

سلگی گفت: در این مراسم دهیار بخشدار و اعضای شورای اسلامی روستای زرامین سفلی به مشکلات و موفقیت های این روستا در طول دوران بعد از انقلاب اشاره کردند.

اوگفت: در این مراسم ضمن تجلیل از برترین های این روستا در عرصه دفاع مقدس از ۱۰ بانوی فعال قرآنی که در مسابقات مختلف حضور داشتند تجلیل شد.

به گفته این مقام مسئول در پایان مراسم با حضور عوامل برنامه «روستای انقلابی من» ضمن تهیه گزارشی از وضعیت نامناسب دو کوچه این روستا از یک پدر شهید سالخورده عیادت کردند و قول مساعد داده شد تا چند ماه آینده مشکل آسفالت و جدول گذاری این دو کوچه بااعتبار نزدیک به ۲میلیارد تومان انجام شود.

دیدگاه شما