تازه های سایت

کد مطلب: 48948
14. بهمن 1400 - 7:36
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: با شناسایی ۵۰۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۳۱ هزار و ۳۰۸ و بیماران سرپایی مثبت به ۱۰۲ هزار و ۲۳۰ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دکتر «محمد طاهری»  افزود: با مرگ یک بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۱۷۰ نفر رسیده است.

وی درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۶۵۸، بهار یک هزار و ۵۷۲، تویسرکان یک هزار و ۶۰۱، رزن یک هزار و ۲۴۴، درگزین ۴۲۲، فامنین ۴۱۸ و کبودرآهنگ یک هزار و ۵۵۰ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان تصریح کرد: همچنین تاکنون پنج هزار و ۸۲۷ نفر در ملایر، چهار هزار و ۱۷۹ نفر در نهاوند و ۱۲ هزار و ۱۵۰ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

هم اکنون تمامی شهرستانهای استان همدان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

در همین ارتباط استاندار همدان روز گذشته در جلسه فوق العاده ستاد کرونا اعلام کرد کلاس های آموزشی دانشگاه ها و تمام مدارس تمام مقاطع تحصیلی استان برای امروز چهارشنبه و شنبه هفته آینده به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار می شود.

دیدگاه شما