تازه های سایت

کد مطلب: 48943
13. بهمن 1400 - 8:42
دیدار جمعی از مسئولان نهاوند با حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند به مناسبت دهه فجر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، به مناسبت دهه فجر دهه مبارک فجر جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی و نیروهای نظامی و انتظامی به دیدار امام جمعه نهاوند نهاوند رفتند.

در این دیدار حجت الاسلام مغیثی با تبریک دهه مبارک فجر گفت: وظیفه همه مسئولان خدمت خالصانه به مردمی است که همواره پشتیبان انقلاب اسلامی بوده اند.

وی اظهار داشت: مسئولان باید قدردان این فرصت خدمت رسانی باشند و برای حل مشکلات مردم شب و روز تلاش کنند.

امام جمعه نهاوند افزود: به برکت انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت های عظیمی داشته ایم و باید تلاش کنیم تا در هر موقعیتی که هستیم به اعتلای انقلاب اسلامی کمک کنیم.

وی ادامه داد: دهه فجر فرصت بسیار خوبی برای بیان دستاورد ها و خدمات انقلاب اسلامی است و مسئولان در این ایام پیشرفت ها را برای نسل جوان بیان کنند و بگویند در دوران قبل انقلاب در چه وضغیتی بودیم و امروز در کجا هستیم.

در ادامه این جلسه جعفر سلگی سرپرست فرمانداری نهاوند نیز گفت: در دهه فجر برنامه ها و طرح های خوبی در شهرستان افتتاح و اجرا می شود.

وی افزود: تلاش مجموعه مدیریتی شهرستان حل مشکلات مردم است و امیدواریم در این راه بتوانیم سیاست های دولت مردمی را اجرا کنیم.

سلگی اظهار داشت: بیش از 530 برنامه فرهنگی و هنری و جشن انقلاب برای این ایام تدارک دیده شده است که در سطح شهرستان اجرا می شود.

سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: 53 طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر 141 میلیارد تومان در دهه فجر امسال در شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

دیدگاه شما