تازه های سایت

کد مطلب: 48921
11. بهمن 1400 - 8:50
سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: موجودی کالاها در بازار نهاوند در وضعیت مناسبی است و نظارت بر بازار توسط اکیپ های مشترک تشدید می شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، جعفر سلگی در کارگروه تنظیم بازار شهرستان نهاوند گفت: این جلسه در راستای پایش مستمر وضعیت بازار، پیگیری اجرایی شدن مصوبات کارگروه تنظیم بازار برگزار می شود.

وی اظهار داشت: اولویت کمیته نظارت جدی بر بازار باشد چرا که معیشت مردم را در بر می‌گیرد.

سرپرست فرمانداری نهاوند افزود: موجودی کالاها در نهاوند در وضعیت خوبی قرار دارد و نظارت بر بازار ادامه دارد و تشدید می شود.

وی ادامه داد: اکیپ های مشترک بازرسی در طرح تشدید نظارت بر بازار حضور فعالتری خواهند داشت.

سلگی بیان داشت: تعیین تکلیف قیمت نهاده هرچه سریعتر در دستور کار جهاد کشاورزی قرار گیرد و جهاد کشاورزی برای بازرسی‌ها بیش از پیش پای کار باشند.

 سرپرست فرمانداری نهاوند بیان داشت: اداره صمت و اتاق اصناف جهت کنترل قیمت بازار خصوصا در آستانه شب عید جدیت بیشتری را در دستورکار خود قرار دهد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: برای احداث سردخانه نهاوند با ۳۰۰۰ تن ظرفیت اعتبار لازم اخذ شده است و البته هنوز تخصیص پیدا نکرده ولی در حال طی مراحل اداری می‌باشد‌.

سلگی با اشاره به اینکه نهاوند قطب تولید گشنیز در کشور است، اظهار داشت: متاسفانه آنطور که باید در این خصوص تمهیدات لازم اندیشیده نشده است که باید در دستور کار قرار گیرد.

دیدگاه شما