تازه های سایت

کد مطلب: 48912
10. بهمن 1400 - 7:37
سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: با توجه به قالب شدن سویه امیکرون در کشور همه دستگاه های مربوطه در شهرستان باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و شهروندان نیز نسبت به تزریق دز سوم هرچه سریع‌تر اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، جعفر سلگی در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا شهرستان نهاوند گفت: ادارات باید خدمات به افراد بدون ماسک را محدود کنند و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی اظهار داشت: نظارت و بازرسی بر اماکن ورزشی باید با دقت و نظارت بیشتری انجام شود و کارمندانی که واکسن نزده اند، نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

سلگی افزود: با توجه به اینکه سویه "امیکرون" سویه غالب ویروس کرونا در کشور است از این‌رو تزریق دوز سوم واکسن امری حیاتی و مهم به منظور پیشگیری از شیوع گسترده بیماری و مرگ و میر است.

سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: مراکز درمانی و بیمارستان های شهرستان باید آماده باشند و تجهیزات لازم را برای پذیرش بیماران کرونایی تدارک ببینند.

سلگی عنوان کرد: نظارت بر تاکسی داران و بازار نهاوند مهم است و توسط دستگاه های مربوطه در راستای رعایت پروتکل ها باید انجام شود.

وی بیان داشت: امیدواریم با رعایت پروتکل ها وارد پیک ششم نشویم و اگر متاسفانه وارد این شرایط شویم بتوانیم امکانات را برای مدیریت شرایط فراهم کنیم.

سلگی در این جلسه با اشاره به تشدید شیوع بیماری امیکرون در این شهرستان بر لزوم رعایت دستورالعمل‌ها و مصوبات ستاد مقابله با کرونا تاکید کرد.

وی از ادارات آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، اصناف و اتحادیه های صنفی و ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری خواست که نسبت به رعایت شیونامه ها بر اساس دستورات ابلاغی در جامعه هدف خود اقدامات و نظارت لازم صورت گیرد.

سرپرست فرمانداری نهاوند در پایان گفت: بر اساس ابلاغیه وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا، کلاس های درس همه دانشگاه ها و مدارس باید دایر شود و تعطیلی یا هرگونه تغییر باید بر اساس دستور العمل ها زیر نظر شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشد.

دیدگاه شما