تازه های سایت

کد مطلب: 48908
10. بهمن 1400 - 7:28
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان هیچ موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در استان همدان گزارش نشده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد طاهری گفت: در مجموع با شناسایی  ۱۶۰ مورد جدید مبتلا به کرونا در استان همدان در شبانه روز گذشته  تعداد بیماران سرپایی مثبت از ابتدای همه گیری کرونا تاکنون به ۱۰۰ هزار و ۹۹۳ نفر و بیماران بستری مثبت به ۳۱ هزار و ۲۳۵ مورد رسیده است.

او گفت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علایم تنفسی مشکوک به کرونا ۵۴۹ مورد بود که ۳۹ نفر از مراجعان در بخش عادی و ۱۱ بیمار در بخش آی. سی. یو بستری هستند.

حال ۲۹ بیماربستری  مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان همدان وخیم گزارش شده است.

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان درباره آخرین آمار بستری بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز افزود: شمار بیماران کرونایی بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۶۵۴، بهار یک هزار و ۵۷۱، تویسرکان یک هزار و ۵۹۸، رزن یک هزار و ۲۴۲، درگزین ۴۲۱، فامنین ۴۱۵ و کبودراهنگ یک هزار و ۵۴۸ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: همچنین تاکنون ۵ هزار و ۸۱۴ نفر در ملایر، ۴ هزار و ۱۷۱ نفر در نهاوند و ۱۲ هزار و ۱۱۴ نفر نیز در شهرستان همدان مثبت گزارش شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما