تازه های سایت

کد مطلب: 48898
9. بهمن 1400 - 7:47

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، به اطلاع کلیه مردم گرانقدر و فرهنگ دوست شهرستان نهاوند می رساند؛ مرکز جمع اسناد و آثار مشاهیر و مفاخر شهرستان نهاوند زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور ادای دین به حفظ اسناد و میراث مکتوب ، تاریخی و جاویدان شهرستان؛ آمادگی دارد کلیه اسناد، کتب ، نامه‌های خطی و چاپ سنگی و معمولی، دفاتر، عکس، فیلم، نگاتیو، صوت، نوار و اشیاء ، حتی زندگی نامه مفاخر، وصیت نامه، نامه‌های خطی، رساله‌ها، پایان نامه‌های دانشجویی و دانشگاهی و هرگونه دستنویس های قدیمی را دریافت و در محیطی ایمن و استاندارد برای آیندگان نگهداری نماید.

بر همین اساس از اصحاب شریف فرهنگ و هنر به ویژه فعالان عرصه رسانه و نیز خانواده های فرهنگ دوست و عموم مردم شهرستان نهاوند در هر کجای این کشور دعوت می شود چنانچه آثار و اسنادی از نشریات قدیمی ، چاپی، عکس، سند و اشیاء مرتبط ارزشمندی در این خصوص دارند برای نمایش و نگهداری در این موزه با ثبت و حفظ امتیاز معنوی بنام ارائه دهنده یا صاحب اثر در اختیار این مرکز قرار دهند.

بدیهی است این اقدام ارزشمند می تواند موجب غنای بیشتر این مرکز در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و آگاهی بخشی باشد. همچنین در این زمینه منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات ارزشمند اصحاب فرهنگ، هنر و فعالان عرصه رسانه و صاحب‌نظران و عموم مردم هستیم.

جهت ارسال اسناد و آثار خود با شماره تلفن ؛ 09188505366  و 09188509039 تماس یا به دفتر قرض الحسنه صاحب الزمان واقع در انتهای خیابان خاقانی آقای امیر سیف مراجعه کنید.

دیدگاه شما