تازه های سایت

کد مطلب: 48897
9. بهمن 1400 - 7:42
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: ۱۴۰ نفر دیگر در استان همدان به کرونا مبتلا شدند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دکتر محمد طاهری گفت: با شناسایی ۱۴۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۳۱ هزار و ۲۲۷ و بیماران سرپایی مثبت به ۱۰۰ هزار و ۸۴۱ نفر رسید.

به گفته او آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان به صفر رسید به نحوی که در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا گزارش و ثبت نشده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان  گفت: آمار متوفیان کرونا در استان همدان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۱۶۶ نفر رسیده است.

طاهری گفت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰۲ نفر بود که ۴۶ نفر از مراجعان به بیمارستان‌ها در بخش عادی بستری شدند.

به گفته او همچنین ۱۵ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی استان همدان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۳۳ بیمار بستری در بیمارستان‌های استان وخیم گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۶۵۴، بهار یک هزار و ۵۷۱، تویسرکان یک هزار و ۵۹۸، رزن یک هزار و ۲۴۲، درگزین ۴۲۱، فامنین ۴۱۵ و کبودراهنگ یک هزار و ۵۴۸ نفر است.

طاهری  گفت: همچنین تاکنون پنج هزار و ۸۱۴ نفر در ملایر، چهار هزار و ۱۷۲ نفر در نهاوند و ۱۲ هزار و ۱۰۶ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

منبع: ایرنا

دیدگاه شما