تازه های سایت

کد مطلب: 48894
8. بهمن 1400 - 11:36
مسابقات کشتی آزاد نوجوانان استان همدان با نایب قهرمانی تیم نهاوند به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سلیمان جوانمروی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: مسابقات کشتی آزاد نوجوانان استان به میزبانی شهرستان نهاوند به یاد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاد بود زنده یاد استاد فرامرز سماوات برگزار شد.

وی اظهار داشت: این مسابقات با حضور ۹۸ کشتی گیر ۱۱ تیم از ۱۰ شهرستان های همدان ، نهاوند ، ملایر، اسدآباد ، تویسرکان ، کبودرآهنگ ، در گزین ، رزن ، فامنین و بهاردر مجموعه ورزشی شهید عبادالله خدارحمی شهر نهاوند برگزار شد.

جوانمردی افزود: در پایان این رقابت ها و پس از برگزاری ۱۲۴ رقابت تیم همدان با کسب ۲۰۵ امتیاز قهرمان شد و تیم های نهاوند با ۱۸۲ و ملایر با ۱۳۱ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی بیان کرد: در نتایج انفرادی محمد حسین شعبانلو از همدان در وزن ۴۵ کیلوگرم قهرمان شد و حسین فرجی از همدان دوم و آرمانسلطانی  از رزن سوم شدند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: در وزن ۴۸ کیلوگرم امیرمحمد گرجی از همدان اول و مهدی سلگی  از نهاوند و دوم  ابوالفضل احمدی از همدان سوم شدند. در وزن ۵۱ کیلو گرم امیر محمد ترکمان از همدان اول ، حسام عسگری از تویسرکان دوم ، مهدی شورینی کبودرآهنگ و محمد رضا قره علیوند نهاوند سوم مشترک شدند.

جوانمردی بیان داشت: در وزن ۵۵ کیلوگرم باربد باقری از ملایر اول ، حسین میرامرادی همدان دوم ایستاد و امیر حسین هاشمی نهاوند و امیرحسین غلامی کبودرآهنگ مشترکا سوم شدند.

وی ادامه داد: در وزن ۶۰ کیلوگرم امیر عرفان جهانی از همدان اول شد ، آرین رضایی  از ملایر دوم شد و علیرضا هاشمی از نهاوند و محمد حسام عبادی از همدان مشترکا سوم شدند و در وزن ۶۵ کیلوگرم امیر سیف فیض الهی از نهاوند در مکان نخست ایستاد سعید شاکری از فامنین دوم شد و علی قلخانباز از تویسرکان و امیر آقاجانی از همدان مشترکا سوم شدند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: در وزن ۷۱کیلوگرم یونس شفعی از نهاوند قهرمان شد محمد حسام نرگسی از همدان در جایگاه دوم قرار گرفت و نوید سلگی از نهاوند و امیر علی ابراهیمی از نهاوند مشترکا سوم شدند و در وزن ۸۰ کیلوگرم یاسین فراهانی از ملایر اول شد و سعید ترکاشوند از همدان دوم شدند و علی رضا آقایی از ملایر و ابوالفضل شاه مرادی از نهاوند مشترکا سوم شدند.

وی ادامه داد: در وزن ۹۲ کیلوگرم  علی غفاری از ملایر اول شد نیما ساریخانی  از ملایردوم شد و محمداصغری از همدان و ابوالفضل پیشدست از نهاوند مشترکا سوم شدند و در وزن ۱۱۰ کیلوگرم علی ابوالفتحی از نهاوند در جایگاه نخست ایستاد ابوالفضل بیات از ملایر دوم شد و رضا صدری از همدان و محمد امین خویشوند از نهاوند مشترکا سوم شدند.

جوانمردی در پایان گفت: قهرمانان اوزان مختلف به‌عنوان اعضای تیم استان همدان به مسابقات قهرمانی کشور که ۲۳ بهمن ماه در شهر مقدس مشهد برگزار خواهد شد اعزام می شوند.

دیدگاه شما