تازه های سایت

کد مطلب: 48884
7. بهمن 1400 - 8:52

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا به ریاست سلگی سرپرست فرمانداری و با حضور معاونین فرماندار ، فرمانده سپاه و سایر مسئولين ذیربط در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد.

سرپرست فرمانداری نهاوند در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان با اشاره به تشدید شیوع بیماری امیکرون در این شهرستان بر لزوم رعایت دستورالعمل‌ها و مصوبات ستاد مقابله با کرونا تاکید کرد و گفت: اهمیت برگزاری مراسم دهه فجر امسال بسیار مهم است و نیاز است ادارات و دستگاه های اجرایی بر اساس دستور العملها اقدام به برگزاری مراسم کنند.

جعفر سلگی در ادامه از ادارات آموزش و پرورش ، ورزش و جوانان ، اصناف و اتحادیه های صنفی و ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری خواست که نسبت به رعایت شیونامه ها بر اساس دستورات ابلاغی در جامعه هدف خود اقدامات و نظارت لازم صورت گیرد.

سلگی در ادامه عنوان کرد: با توجه به اینکه سویه "امیکرون" سویه غالب ویروس کرونا در کشور است از این‌رو تزریق دوز سوم واکسن امری حیاتی و مهم به منظور پیشگیری از شیوع گسترده بیماری ومرگ و میر است.

سرپرست فرمانداری نهاوند در پایان گفت : بر اساس ابلاغیه وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا، کلاس های درس همه دانشگاه ها و مدارس باید دایر شود و تعطیلی یا هرگونه تغییر باید بر اساس دستور العملها زیر نظر شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشد. 

دیدگاه شما