تازه های سایت

کد مطلب: 48880
7. بهمن 1400 - 8:48
سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: با توجه به پتانسیل های دامداری و کشاورزی نهاوند ۲ واحد پرورش دام سنگین با همکاری و مساعدت دستگاه های مربوطه در نهاوند احداث می شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، جعفر سلگی در حاشیه بازدید مسئولان از محل احداث این طرح ها در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، گفت: امروز به همراه جمعی از مدیران ادارات و دستگاه های مرتبط با احداث این پروژه  از محل این طرح بازدید شد تا جوانب این موضوع بررسی شود.

وی با اشاره به ضرورت احداث این چنین پروژه‌های در نهاوند اظهار داشت: این پروژه دام سنگین ۲ هزار رأسی در بخش مرکزی احداث می شود که دارای ظرفیت های خوبی است.

سلگی افزود: شهرستان نهاوند به لحاظ وجود مراتع و اراضی مستعد، قطب تولیدات کشاورزی و دامی استان همدان است.

وی عنوان کرد: این پروژه با سرمایه گذاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و پروژه گاوداری ۶ هزار رأسی با سرمایه گذاری شستا در نهاوند احداث می شوند.

 در این بازدید همه مدیران دستگاه‌های مرتبط تفاهم نامه اولیه برای روان سازی مراحل اجرایی پروژه را امضا کردند.

همچنین با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، معاونان و سرپرست حفاظت محیط زیست نهاوند نشست بررسی مشکلات و چالش های واحدهای آلاینده و چند پروژه تولیدی نهاوند با حضور سرپرست فرمانداری نهاوند برگزار شد.

در این نشست مشکلات واحدهای تولیدی از جمله صنایع آلیاژی فروسیلیس و کارخانه سیمان نهاوند بررسی و در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سلگی با اشاره به نقش تشکل ها در حفاظت از محیط زیست و گسترش فرهنگ زیست محیطی گفت: افزایش آگاهی مردم در حفاظت از محیط زیست و کاهش و کنترل آلودگی ها بسیار موثر است.

 وی با تأکید بر حفظ و حراست از محیط زیست و مشارکت مردم در این امر مهم گفت: امیدواریم ضمن بررسی شرایط راهکارهای مدیریتی جهت کاهش معضلات موجود و پیش گیری از مشکلات آینده برنامه ریزی لازم جهت فعالیت واحدهای تولیدی شهرستان ارائه شود.

دیدگاه شما