تازه های سایت

کد مطلب: 48829
2. بهمن 1400 - 8:40
روابط عمومی شرکت گاز استان همدان از عموم مشترکان‌ خواست حداکثر صرفه جویی در مصرف گاز را به عمل آورده تا زمینه توزیع عادلانه و تامین سوخت مورد نیاز سایر هم استانی ها فراهم شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، در این اطلاعیه آمده است: باتوجه به روند صعودی مصرف گاز به دنبال سرد شدن هوا طی‌ روزهای اخیر و لزوم مصرف بهینه گاز طبیعی از تمامی مشترکان گاز طبیعی درخواست می شود که ضمن رعایت اصول ایمنی، حداکثر صرفه جویی در مصرف گاز را بعمل آورند تا شاهد افت فشار و یا قطع شبکه نباشیم.

در اطلاعیه شرکت گاز استان همدان آمده است: استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد و متناسب با ابعاد محیط و تنظیم دمای رفاه( ۱۸ تا ۲۱ درجه) زمینه بهره گیری همگانی از گاز را فراهم می آورد.

در این اطلاعیه تصریح شده، اگر مردم تنها یک درجه از دمای وسایل گرمایشی خود را کمتر کنند ۵ تا ۶ درصد در مصرف گاز صرفه‌جویی می‌شود.

۳۱ شهر و یک‌هزار و ۳۶ روستای استان همدان گاز رسانی شده است به نحوی که ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹.۸ درصد جمعیت روستایی استان از شبکه گازرسانی بهره مند هستند.

براساس پیش بینی هواشناسی، دمای هوای استان همدان در روزهای آینده با کاهشی محسوس به کمتر از ۱۵ درجه سانتی‌گراد زیر صفر می رسد.

دیدگاه شما