تازه های سایت

کد مطلب: 48828
1. بهمن 1400 - 14:30
نماز جمعه این هفته نهاوند به امامت حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: بانوان جامعه در پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس نقش پر رنگی داشتند و با صبر خود و با پشتیبانی و حمایت از رزمندگان در ان شرایط سخت بسیار تاثیر گذار بودند.

وی اظهار داشت: اگر اهل بیت و قرآن مانده است به خاطر وجود مبارک حضرت فاطمه(س) است و این بزرگ بانوی اسلام، الگویی در همه بخش ها برای بانوان است.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها افزود: بسیج و مساجد، شجره صالحین و پایگاه های مقاومت برای تربیت کادر اینده انقلاب اسلامی است و باید برای اینده آماده باشیم و نیروها ساخته شده باشند.

وی گفت: با تربیت نیروی مومن و انقلابی می توانیم آینده انقلاب اسلامی را بسازیم و نسلی با ایمان و کارآمد داشته باشیم.

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به سفر رئیس جمهور به روسیه و وزیر امور خارجه به چین بیان داشت: این سفر در راستای توسعه مناسبات و همکاری انجام شد و این اقدامات و رزمایش مشترک در راستای خنثی سازی تحریم های آمریکا انجام می شود تا غربی ها بفهمند دنیا فقط شامل چند کشور نیست.

وی ادامه داد: امریکایی ها در مذاکرات بدعهدی می کنند و با این شرایط بعید است که مذاکرات به نتیجه برسد چون آنها خودشان اعلام کردند نمی توانیم به برجام پایبند باشیم.

امام جمعه نهاوند گفت: نظام آنها نظامی عاقلانه و منطقی و انسانی نیست و قول اخلاقی برای آمریکایی ها معنا ندارد و انها از تحریم به عنوان ابزار استفاده می کنند.

دیدگاه شما