تازه های سایت

کد مطلب: 4880
1. آذر 1391 - 6:21
روز پنجم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته با برگزاری 8 دیدار ادامه پیدا کرد که طی آن صعود تیم‌های بایرن مونیخ، والنسیا و بارسلونا هم قطعی شد.
لیگ قهرمانان اروپا؛
مدافع عنوان قهرمانی در آستانه حذف/ صعود بایرن، بارسا و والنسیا
روز پنجم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته با برگزاری 8 دیدار ادامه پیدا کرد که طی آن صعود تیم‌های بایرن مونیخ، والنسیا و بارسلونا هم قطعی شد.
به گزارش سایت گرو به نقل از خبرگزاری مهر، از گروه E و در حضور بیش از 40 هزار تماشاگر ورزشگاه یوونتوس آره نا، تیم میزبان موفق شد با نتیجه 3 بر صفر چلسی مدافع عنوان قهرمانی را از پیش رو بردارد.

در این دیدار فابیو کوالیارلا (38)، آرتورو ویدال (61) و سباستین جووینکو (90) برای یوونتوس گلزنی کردند. چلسی با این شکست در فاصله یک بازی مانده به پایان رقابت‌ها در مرحله گروهی در آستانه حذف قرار گرفته است.

در دیگر دیدار این گروه شاختار دونتسک پدیده این فصل رقابت‌ها با نتیجه پر گل 5 بر 2 نوردسیالند را در هم کوبید تا با 10 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد. یووه و شاختار هم اکنون 10 امتیازی هستند و شانس بالایی برای صعود از این گروه دارند. چلسی که در دیدار پایانی خود باید به مصاف نوردسیالند برود 7 امتیازی است.

در گروه F لیل با نتیجه 2 بر صفر باته بوریسوف را از پیش رو برداشت اما تساوی 1-1 بایرن و والنسیا در دیگر دیدار این گروه باعث شد صعود این دو تیم آلمانی و اسپانیایی به مرحله بعدی قطعی شود. در این دیدار سوفیان فغولی در دقیقه 77 برای والنسیا و توماس مولر در دقیقه 82 برای بایرن گلزنی کردند. بایرن و وانسیا در این گروه 10 امتیازی هستند و صعودشان به مرحله بعد قطعی شده است.

در گروه G بارسلونا موفق شد در روسیه و در زمین اسپارتاک مسکو با نتیجه 3 بر صفر میزبان خود را شکست دهد. دنی آلوز (16) و لیونل مسی (27، 39) گل های بارسا را در این بازی به ثمر رساندند. در دیگر دیدار گروه نیز بنفیکا موفق شد با نتیجه 2 بر یک سلتیک را از پیش رو بردارد. در این گروه صعود بارسلونای 12 امتیازی به دور بعدی قطعی شده و دو تیم 7 امتیازی بنفیکا و سلتیک در هفته پایانی برای صعود به عنوان تیم دوم تلاش خواهند کرد.

و سرانجام در گروه H نتایجی جالب رقم خورد. گالاتاسرای در ترکیه یک بر صفر تیم صعود کرده منچستریونایتد را از پیش رو برداشت و کلوژ هم 3 بر یک از سد براگای پرتغال گذشت. تک گل گالاتاسرای را بوراک ییلماز در دقیقه 54 وارد دروازه یونایتد کرد. در این گروه صعود یونایتد 12 امتیازی قطعی شده و دو تیم 7 امتیازی کلوژ و گالاتاسرای برای کسب دومین سهمیه صعود در این گروه با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

نتایج کامل دیدارهای شب گذشته به تفکیک گروه به شرح زیر است:

گروه E
نوردسیالند 2 – شاختار 5
یوونتوس 3 – چلسی صفر

گروه F
باته صفر – لیل 2
والنسیا یک – بایرن مونیخ یک

گروه G
اسپارتاک مسکو صفر – بارسلونا 3
بنفیکا 2 – سلتیک یک

گروه H
کلوژ 3 – براگا یک
گالاتاسرای یک – منچستریونایتد صفر

دیدگاه شما