تازه های سایت

کد مطلب: 48798
28. دى 1400 - 7:45
شهردار نهاوند گفت: یک اکیپ عملیاتی با مجهز شدن به انواع وسایل و تجهیزات مخصوص کارهای مختلف برای کمک رسانی به شهروندان ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مجید یوسفی نوید در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: اورژانس عملیاتی شهری شهرداری نهاوند راه اندازی و فعالیت خود را در راستای کمک رسانی به شهروندان در بخش های مختلف آغاز کرده است.

وی اظهار داشت: برای اولین بار در شهرداری به صورت عملیاتی اورژانس خدمات شهری را راه اندازی کردیم اکه ز برنامه های این شهرداری رسیدگی به درخواست های شهروندان و پیگیری در کمترین زمان می باشد.

شهردار نهاوند ادامه داد: در برخی مواقع کارها با توجه به حجم کار و موقعیت باید در کوتاهترین زمان انجام گیرد در همین راستا اکیپ اورژانس شهری میتواند جوابگوی این نوع فعالیت ها باشد.

وی افزود: این اکیپ مجهز به وسایل جوشکاری، لوله کشی، برقکاری، موتور برق، اره برقی و دیگر وسایل و تجهیزات است که می‌تواند به راحتی بسیاری از مشکلات و درخواست های شهروندان را انجام دهد.

یوسفی نوید گفت: این اکیپ شامل نیروهای متخصص بوده و تمامی نیروها آموزش های لازم را در خصوص شرح وظایف خود و در راستای اورژانس شهری گذرانده اند.

وی ضمن درخواست از همشهریان به منظور مشارکت در ساختن شهری زیبا اظهار داشت: تمام تلاش مجموعه شهرداری در راستای ایجاد امنیت و آرامش برای شهروندان است و فعالیت های شهرداری مختص زمان و مکان خاصی نمی باشد و در هر لحظه و زمان آماده اراِئه خدمات به درخواست های شهروندان عزیز می باشد.

شهردار نهاوند در پایان گفت: اکیپ اورژانس شهری در تمام طول شبانه روزی آماده فعالیت بوده و همشهریان می توانند با تماس تلفنی و ارتباط با سامانه 137 درخواست خود را مطرح کرده که پیگیری های لازم در خصوص انجام درخواست آنها صورت پذیرد.

دیدگاه شما