تازه های سایت

کد مطلب: 48779
26. دى 1400 - 1:36
سردار عبداللهی گفت: با تصویب ستاد کل نیروهای مسلح و حمایت دولت در سال ۱۴۰۱ شاهد افزایش حقوق کارکنان وظیفه خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سردار «علی عبداللهی» معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح درباره افزایش حقوق کارکنان وظیفه و تکریم آن‌ها به‌ویژه در حوزه معیشت، اظهار داشت: اضافه حقوق سال گذشته سربازان بیشتر در حوزه رفت و آمد و هزینه‌های دیگر را شامل می‌شد که این اضافه حقوق‌ها کامل نبود، امیدواریم سال ۱۴۰۱ با تدابیری که از سوی ستاد کل نیروهای مسلح انجام شد، حقوق سربازان وظیفه به قدری افزایش یابد که بتواند کمک‌حال آن‌ها در محیط خدمتی شود.

وی میانگین حقوق سربازان را مبلغ ۹۰۰ هزار تومان عنوان و تصریح کرد: حقوق‌هایی که الان سربازان دریافت می‌کنند، بستگی به میزان تحصیلات، شرایط تأهل و مناطق خدمتی آن‌ها دارد.

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح همچنین در جمع فرماندهان و کارکنان نزاجا گفت: رزمایش‌هایی سال‌های اخیر نیروی زمینی ارتش نشان داد که این نیرو جزو یگان‌های برتر در حوزه اجرای رزمایش‌هاست.

سردار عبداللهی اضافه کرد: مهمترین ویژگی نیروی زمینی ارتش بهره‌گیری از تجهیزات جدید است که عمدتاً خلاقانه و به دست متخصصان توانمند نزاجا ساخته می‌شوند.

وی افزود: امروز نیروی زمینی ارتش از تجهیزات بومی استفاده می‌کند و سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نزاجا با همکاری وزارت دفاع به نقطه‌ای از خودکفایی رسیده است که می‌توانند آن‌چه را که در حوزه تجهیزات نیاز دارند، تولید و استفاده کنند.

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: نیروی زمینی ارتش با به‌کارگیری تجهیزات و نیروی انسانی مجرب در حوزه اجرای رزمایش‌ها و ارتقای آمادگی رزمی و توان دفاعی به موفقیت و دستاوردهای مطلوبی دست یافته است.

منبع: دفاع پرس

دیدگاه شما