تازه های سایت

کد مطلب: 48777
26. دى 1400 - 7:55
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، گفت: پیگیر تعیین تکلیف آموزشیاران نهضت سواد آموزی در مجلس شورای اسلامی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی در مراسم تجلیل از آموزش‌دهندگان سوادآموزی نهاوند گفت: تشکیل سازمان نهضت سوادآموزی در 7 دی ماه 1358 توسط امام راحل(ره)، نقطه‌ی عطفی جهت ریشه‌کنی بیسوادی در کشور بود و به منظور ایجاد فرصت یادگیری برای بزرگسالان، تا کنون پیشرفت های چشمگیری در راستای تحقق اهداف این سازمان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در رابطه با تعیین تکلیف نیروهایی که از سال 92 به بعد با اداره نهضت سوادآموزی همکاری کرده اند، بحث هایی در مجلس شورای اسلامی مطرح می باشد که ما همواره از تعیین تلکیف این عزیزان حمایت کرده ایم و پیگیر رفع مشکل آنان هستیم.

شهبازی ضمن تشکر و قدردانی از تمامی عوامل آموزش وپرورش نهاوند، تصریح کرد: روند رو به جلو در آموزش وپرورش نهاوند حاکم می باشد و امیدواریم این روند مثبت همچنان ادامه داشته باشد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به صورت ویژه پیگیر رفع مسائل و مشکلات آموزش وپرورش شهرستان هستم و به عنوان نمونه، به منظور رفع مشکل کمبود فضای آموزشی در شهرستان، علاوه بر 20 آموزشگاهی که قبلا از طریق بنیاد برکت پیگیری شده است، پیگیری لازم جهت احداث 5 آموزشگاه جدید دیگر نیز انجام شده است تا ان شاءالله با احداث و بهره‌برداری از این مدارس، بخش مهمی از مشکل کمبود فضای آموزشی در شهرستان مرتفع گردد.

دیدگاه شما