تازه های سایت

کد مطلب: 48762
24. دى 1400 - 14:33

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: دشمنان در طول سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با انواع توطئه ها در صدد ایجاد مشکل برای ملت ایران بودند.

وی اظهار داشت: ملت مقاوم ایران اسلامی با حضور در همه صحنه ها و بحران ها همواره دشمنان را ناامید کرده اند و نقشه های دشمنان را خنثی می کنند.

امام جمعه نهاوند افزود: دشمنان با اصل انقلاب مشکل دارند چون جمهوری اسلامی جلوی نقشه های آنها را در منطقه گرفته است و هر طرح شومی که آنها داشته اند با حضور ایران بی نتیجه مانده است.

وی در بخش دیگری از خطبه ها به مذاکرات وین اشاره کرد و گفت: حرف صریح ما در مذاکرات این است که تحریم ها باید برداشته شود و راستی آزمایی شود.

حجت الاسلام مغیثی اظهار داشت: چون طرف های غربی بودند که از برجام خارج شدند و آنها بودند که به تعهداتشان عمل نکردند و ما همه تعهدات را انجام دادیم.

امام جمعه نهاوند بیان کرد: آمریکا دشمن اصلی ملت ایران است و در مذاکرات به دنبال بهانه جویی هستند و در پی گرفتن امتیاز هستند.

وی گفت: هر وقت در مقابل دشمن ایستاده ایم آنها عقب نشینی کردند و هر وقت کوتاه آمده ایم آنها جلوتر آمده اند و مدام دنبال بهانه جویی و کاهش قدرت ایران اسلامی هستند.

امام‌ جمعه نهاوند در پایان بیان کرد: باید مراقب نقشه های دشمنان باشیم چون آنها اهل فریب هستند و باید هوشیار باشیم.

دیدگاه شما