تازه های سایت

کد مطلب: 48746
22. دى 1400 - 8:36
نماینده نهاوند در مجلس گفت: با توجه به اینکه تکمیل شبکه توزیع آب شهرک فارابی از دغدغه های مهم و همیشگی ساکنان و مالکان این منطقه بود، پیگیری ها لازم برای تحقق این امر به نتیجه رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: پیرو درخواست های مکرّر اهالی محترم شهرک فارابی و با پیگیری های انجام شده و جلسات متعدّد در وزارتخانه و رایزنی با مراجع ذی ربط و همچنین همکاری‌ها و پیگیری های مدیران و پرسنل اداره آب و فاضلاب استان و شهرستان مشکل این شهرک در حال حل شدن است.

وی اظهار داشت: در راستای حل این مشکل لوله های پلی اتیلن مورد نیاز بارگیری و در انبار نهاوند جهت اجرای توسعه شبکه توزیع آب شهرک مذکور، تخلیه شد.

شهبازی افزود: تکمیل شبکه توزیع آب شهرک فارابی از دغدغه های مهم و همیشگی ساکنان و مالکان محترم بود که محقق شد.

 استخر شهرک طالقانی سال آینده به بهره برداری خواهد رسید

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه با اتمام عملیات دیوار چینی استخر شهرک طالقانی نهاوند، احداث ساختمان موتور خانه در دستور کار قرار گرفت، افزود: اعتبار این پروژه با پیگیری های انجام شده و از محل اعتبارات تخصیصی وزارت نفت به میزان هفتاد میلیارد ریال تأمین شده که با سرعت در حال ساخت و اتمام می باشد.

به گفته پیمانکار با روند فعلی و پیگیری های مسئولان این پروژه جهت خدمات دهی به همشهریان در سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری خواهد رسید.

 صنایع نهاوند برق دار می شوند

نماینده نهاوند همچنین در راستای توسعه زیر ساخت های برق نهاوند با کردی مدیرعامل شرکت توانیر دیدار و گفت و گو کرد که در این دیدار تسریع در اجرای طرح های انتقال و فوق توزیع برق مورد پیگیری قرار گرفت.

 شهبازی گفت: با توجه به اینکه به خاطر عدم ایجاد زیرساخت مورد نیاز برق، عملاً امکان استقرار صنایع سنگین در شهرستان نهاوند ممکن نبود، پیرو مکاتبات متعدد و جلسات حضوری در وزارتخانه و شرکت های توانیر و برق منطقه ای و با کمک دستگاههای اجرایی در استان و شهرستان، پست های برق ۶۳/۲۰ نهاوند ۳ و نهاوند ۴ و پست برق انتقال ۲۳۰/۶۳ نهاوند ۵ تملک زمین و در حال اجرا می باشد.

وی بیان کرد: با توجه به احداث کارخانه کلسینه دولومیت با سرمایه‌گذاری مستقیم صنایع نسوز و طرح پتروشیمی و چندین طرح بزرگ دیگر، ضرورت تسریع در اجرای پست های برق از مسایل حیاتی برای شهرستان می باشد.

دیدگاه شما